Zonnebanken!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Phrono

Zonnebanken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 20:52

Vorige jaren ging ik regelmatig naar een zonnestudio, nam een kaart voor 10 keer. Voor de zomer even 10 keer eronder zodat ik in ieder geval al een kleurtje had! Nu met met m'n fulltime stage merk ik dat ik daar geen tijd/zin meer in heb...

Dus ik wil ik graag zelf één aanschaffen, wellicht tweedehands. Zodat ik thuis net even wat vaker kan gaan, omdat 1 keer in de week niet echt opschiet.. Ik ben wat aan het rondkijken op marktplaats en kwam er toen achter dat ik er eigenlijk helemaal geen verstand van heb...

Voor de zonnebankers; wat is een goed/ betaalbaar merk zonnebank? En hoe zit het met lampen vervangen, hoe vaak moet dat?

Ik hoef geen superdeluxe (zo'n sandwich), een simpele zonnehemel voldoet ook.

Ik ben benieuwd!

_June

Re: Zonnebanken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 21:23

Wij hebben zo'n uitklapding voor boven je bed, ben het merk even kwijt.. We hebben em iig besteld bij de wehkamp, dus mss dat je daar even kunt kijken?!

En de lampen vervangen wij wanneer we merken dat we er niet meer zo vlug bruin van worden Clown

Moet er zelf ook weer eens onder gaan liggen, mei vorig jaar was de laatste keer en ben spierwit nu

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-08 12:42

Bij de wehkamp had ik idd al gezien, zie ik allemaal merken voorbij komen, maar ik heb er niet zoveel verstand van.

Meer? Haha!

Leonie1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 12:47

Philips sunmobile is erg goed vind ik zelf. Heb je wel heel veel verschillende types in, dus daar moet je je even in verdiepen. Ligt er ook een beetje aan hoe luxe je hem wilt.. Je kunt ze ook goed tweedehands op marktplaats kopen! Succes!

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 12:47

wij hebben zo'n boven het bed hang zonnebank van: palm beach.
Ooit een keer 2de hands overgekocht, en hij is nu nogsteeds z.g.a.n.
De lampen die wij er in hebben zijn: energy txn new technology lampen.

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 10:09

pas op met 2e handjes kopen dat je geen afgeleefde zonnebank koopt....gebruikte/oude lampen kun je nl alleen zien als je ze laat doormeten...als je dan alsnog nieuwe lampen moet kopen ben je goedkoper uit als gelijk een (goedkope) nieuwe koopt..

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 10:20

nieuwe lampen kosten gemiddeld 10 per stuk, valt wel mee hoor.

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 11:38

ligtmaar net aan t type zonnebank...die van ons kosten een jaar geleden 18 euro per stuk...en dan keer 24 x....is 432 € zou duurkoopje zijn als je zon eentje afgelebberd 2ehands zou kopen...

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 19:33