Esmeralda schreef:volgens mij moet er wel iets zijn hoor, heb hier namelijk al eerder een topic over gezien.
Mijn persoonlijke mening is, NEE niet doen. Waarom, het staat nog zo in de kinderschoenen en wat over 10 jaar, zijn je ogen dan nog steeds goed. Is het echt wel een blijvend resoltaat. Je hoort zovaak dat het ene oog wel lukt en het andere niet. Je heb maar 1 paar ogen wees daar zuinig op
KINDERSCHOENEN?!!?
Dan heb jij er geen idee van hoe lang er al gelaserd wordt, geloof ik... Het staat zeer zeker niet meer in kinderschoenen...
ALs je naar een goede kliniek gaat is het gewoon safe... Ik ga het volgend jaar laten doen, alleen dan in Turkije... Bewuste keuze...
In de kliniek van de arts die mijn moeder in NL heeft behandeld... Voor- en nabehandelingen krijg ik in Nederland, alleen het daadwerkelijke laseren gebeurd daar. Ze zijn daar (mits je een goede kliniek kiest) veel verder dan hier... Dus ik koppel er een vakantie aanvast...
En of arts A mij nu in NL behandeld of in Turkije, dat maakt mij dus helemaal niet uit. Kan ook gewoon via mijn eigen zorgverzekering...