Powerplate... ervaringen gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Evikes

Powerplate... ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-08 23:08

Hey,

ik had graag enkele ervaringen geweten van mensen die oefeningen op een Powerplate doen of gedaan hebben.

Ik zou nl. graag ook oefeningen op een Powerplate gaan doen. Ik wil armspieren bijkweken en aan mijn conditie werken. Naar het schijnt ga je je er ook beter door voelen (mentaal)?

Gewoon fitnessen is wss wel beter en gezonder. Helaas laat mijn gezondheid dit niet toe omdat het te vermoeiend is. Is de Powerplate even vermoeiend?

Graag ervaringen en ideeën

kamaron

Re: Powerplate... ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 08:01

ik heb t een tijdje gedaan werd echter gek van de jeuk die dat ding in me lijf veroorzaakte door de doorbloeding dus ben heel snel weer gestopt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 11:35

Ik doe het ook af en toe op de sportschool, maar het is zeker net zo vermoeiend als de 'gewone' apparaten. Soms zelfs moeilijker, omdat de apparaten je beweging in zoverre controleren dat ze deze beperken, en een PP doet dat niet. Daarbij kan het juist belastender zijn voor je gewrichten e.d. omdat die PP, zelfs mét zo'n speciaal matje, toch nogal hard is. En het kietelt idd ook Tong uitsteken

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 11:59

Ik sta wekelijks (2 tot 3x per week) op de pp en het bevalt mij zeer goed. Ik merk echt verschil. In het begin is het wel even wennen aan de trillingen.
Ik krijg per 4 weken een nieuw schema op de sportschool. De oefeningen en de intensiteit worden zo langzaam opgebouwd.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 21:28

Ik heb het eens gedaan, maar werd er duizelig van. Dus toen is het mij afgeraden.
Ik moet zeggen dat ik het ook fijner vind om met gewichten te trainen.

Femme_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 13:56

Ik sta 2x p.w op de power plate en deze werkt inderdaad heel goed. Ik heb geen idee of je er ook conditie van krijgt want naast de powerplate dans ik nog 2x p.w fitness 1xpw en rij ik paard. Maar voor de spierversterking helpt het zeker.