Ook al ben ik van ' het gaat wel over' / ' het zal wel meevallen' mentaliteit had ik toch in mijn achterhoofd van stel dat het iets met de doorbloeding is, dan is het niet slim om door te lopen. Dus vrijdag naar de dokter gegaan, toen moest ik perse die dag van hem een onderzoek op trombose laten uitvoeren, maar dat was het niet. Toen aan de pijnstillers/ontstekingsremmers gegaan.
Heel het weekend zo ongeveer pijnvrij geweest en maandagochtend ook. 's middags voelde ik het een klein beetje met autorijden maar niet echt heel erg.
Vandaag weer stressvol en zeeeer druk aan het werk geweest en echt weer MEGA pijn.... Nu begin ik te twijfelen of ik niet (zoals mijn moeder al opperde) een muisarm/RSI heb....??? Immers als ik van mijn werkplek ben lijkt het weg te zakken, niet helemaal maar het scheelt echt veel. Net ben ik bij de paarden geweest en dan gaat het ook veel beter, helemaal weg is het niet maar het doet niet meer zo mega zeer.
De laatste tijd heb ik wat meer stress/drukte op mijn werk. Dan ben ik constant aan het bellen, computeren, papieren uitzoeken en vouwen etc. Ik betrap me er sinds vorige week op dat ik niet meer met de hand vouw maar met een pen omdat dat minder zeer doet. Vandaag besloten om maar helemaal met het vouwen te stoppen. De pijn voelt als een soort van krampachtigheid, net als dat je heel de tijd iets inknijpt en je op de duur spanning krijgt. Vorige week had ik ook steken in mijn vingertoppen. De pijn trekt ook steeds meer richting mijn schouder. Al met al NIET fijn.....
Nu ben ik bang dat het RSI is, hoe kom je daar in godsnaam vanaf als je zo'n baan hebt waarbij je het idee hebt niks aan je werk te kunnen wijzigen?? Thuis computer ik ook maar dan zit ik volgens mij heel anders en heb ik eigenlijk bijna geen last iig in het weekend niet. Ik heb het idee dat mijn handen dan platter liggen en ik dan niet een hoek in mijn pols naar boven heb...
HELP wie heeft er RSI en hoe is dat bij jou gegaan?? Werd je door je werkgever serieus genomen??
PS: opmerkingen van ik heb ook van het bokken een muisarm daar heb ik niet zoveel aan