Hevig bloeden (na seks), heeft iemand een idee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Luci

Hevig bloeden (na seks), heeft iemand een idee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-08 11:00

Sorry voor het misschien rare topic, maar ik zit ergens mee. Overigens, ik ga naar de huisarts maar daar moet ik nog zeker het hele weekend op wachten. Omdat ik me een beetje zorgen maak, vroeg ik me af of er misschien meiden zijn die dit herkennen en weten hoe het komt?
Wat dan? Oja. Knipoog

Ik heb deze week twee keer seks gehad met een jongen. Het waren mijn eerste twee keren. Na de eerste keer weinig meer dan een klein druppeltje bloed toen ik naar het toilet ging. Maar een dag na de tweede keer (dus gek genoeg niet onmiddellijk, maar pas de volgende middag, ben ik erg beginnen bloeden. Dat is nu al uren (sinds gisteren) aan de gang, loop de hele tijd maandverband te verwisselen.
Ben er vrij zeker van dat het geen menstruatie is, dat ben ik te kort geleden geweest en bovendien is het 'anders'.. het bloed is veel dunner en ik voel ook niets aan/in m'n buik..

Is er iemand die dit misschien kent of weet wat de oorzaak kan zijn? (en wanneer het op moet houden Clown )
In elk geval al bedankt voor het lezen!

(Ps, schaduwaccount kon niet in dit forum, maar dit is een soortvan schaduwaccount, 't is de naam van een vriendin die hem haast nooit gebruikt. Sorry. Bloos )

Meryl

Re: Hevig bloeden (na seks), heeft iemand een idee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 11:02

Geen idee wat het zou kunnen zijn.. Kun je niet de doktersdienst bellen? En de situatie uitleggen, misschien kunnen zij je gerust stellen?

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 11:02

ten eerste: een account uitlenen of onder het account van iemand anders posten kan jullie beiden een OW of een ban opleveren...

wat je vraag betreft: dat bloeden zal ongetwijfeld met de sex te maken hebben, dat is heel normaal de eerste keer...

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 11:09

Luci schreef:
Sorry voor het misschien rare topic, maar ik zit ergens mee. Overigens, ik ga naar de huisarts maar daar moet ik nog zeker het hele weekend op wachten. Omdat ik me een beetje zorgen maak, vroeg ik me af of er misschien meiden zijn die dit herkennen en weten hoe het komt?
Wat dan? Oja. Knipoog

Ik heb deze week twee keer seks gehad met een jongen. Het waren mijn eerste twee keren. Na de eerste keer weinig meer dan een klein druppeltje bloed toen ik naar het toilet ging. Maar een dag na de tweede keer (dus gek genoeg niet onmiddellijk, maar pas de volgende middag, ben ik erg beginnen bloeden. Dat is nu al uren (sinds gisteren) aan de gang, loop de hele tijd maandverband te verwisselen.
Ben er vrij zeker van dat het geen menstruatie is, dat ben ik te kort geleden geweest en bovendien is het 'anders'.. het bloed is veel dunner en ik voel ook niets aan/in m'n buik..

Is er iemand die dit misschien kent of weet wat de oorzaak kan zijn? (en wanneer het op moet houden Clown )
In elk geval al bedankt voor het lezen!

(Ps, schaduwaccount kon niet in dit forum, maar dit is een soortvan schaduwaccount, 't is de naam van een vriendin die hem haast nooit gebruikt. Sorry. Bloos )

Ik zou toch even het zk bellen, is helemaal niet raar hoor.
Ik heb het zelf 1 keer gehad, dat ik begon te bloeden na de sex, toen was ik ook niet zolang geleden ongesteld geweest. Heb toen het ziekenhuis gebeld en daar zeiden ze dat het een klein propje kan zijn, overgebleven, maar als het heviger ging bloeden of het duurder langer ik toch even weer moest bellen, bij mij was het toen snel over.
toch maar even bellen voor de zekerheid, vragen staan vrij Knipoog

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 17:47

Ik denk dat het je maagdenvlies is.
Je vertelt zelf namelijk al dat het je eerste 2 keren is.
Dat het bij de eerste keer minder bloed dan bij de 2e keer kan zijn omdat bij de eerste keer het maagdenvlies niet vollledig gebroken is. Lachen Ook kan het gewoon een doorbraakbloeding zijn.
Vrij normaal hoor. Lachen

hiboune

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 17:50

wat het ook kan zijn is dat er net even iets beschadigd kan zijn door bijv een nagel? Knipoog

kan ook zijn dat je menstruatie weer een beetje op gang is gekomen..
als t nou morgen nog nie over toch ff iemand er voor bellen meis..

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 17:53

Ik had het ook een dagje na mijn eerste keer. Dit komt van het doorprikken van het maagdenvlies.

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 19:17

Lara_Silver schreef:
Ik had het ook een dagje na mijn eerste keer. Dit komt van het doorprikken van het maagdenvlies.

Doorprikken nog wel? Huilen van het lachen

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 19:27

Nou zelfs met een gewone ongi moet ik niet zo veel maandverband wisselen dus lijkt me iets meer als t maagdenvlies wat is doorgeprikt Clown

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 19:30

Emmaa schreef:
Lara_Silver schreef:

Doorprikken nog wel? Huilen van het lachen

Ja, hoe wil je er anders door komen, er zit een klein gaatje in, net groot genoeg voor een tampon, de rest zal toch echt wel 'weg-geprikt' moeten worden hoor.. Tong uitsteken

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 19:34

dat schuift vanzelf opzij hoor, hoeft niks doorgeprikt te worden!

maar ik zou toch even naar de dokter gaan
bij mij kwamen bloedingen dopordat ik pap 3 b bleek te hebben

Cheiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 19:37

Revanches schreef:
Ik denk dat het je maagdenvlies is.
Je vertelt zelf namelijk al dat het je eerste 2 keren is.
Dat het bij de eerste keer minder bloed dan bij de 2e keer kan zijn omdat bij de eerste keer het maagdenvlies niet vollledig gebroken is. Lachen Ook kan het gewoon een doorbraakbloeding zijn.
Vrij normaal hoor. Lachen

ben ik mee eens. maar dit moet niet normaal worden (dat bloedverlies) dat betekent namelijk dat de jongen met mijn pik tegen jou baarmoederwand aan zit te stoten. en dit is echt slecht!

Ophelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 20:11

Met jou pik nog wel ROFL

Maargoed, het breken van het maagdenvlies wordt hier weer zoooooo overtrokken. Het maagdenvlies is maar een ieniemienie randje in je vagina. Het kan een drupje bloed veroorzaken als er bij de eerste keer sex een vinger of penis langskomt. Maar jemig, een maagdenvlies hoeft echt niet "doorgeprikt" te worden hoor dames. Dat soort dingen beweerden ze tijdens de middeleeuwen, maar we leven nu in 2008, dus laten we ff serieus doen Knipoog

En als je zoveel en zolang bloed verliest na sexueel contact dan is dat echt niet normaal. Als je zeker weet dat dit geen eerder doorgebroken menstruatie is, dan zou ik zeker contact opnemen met je HA en daar niet het hele weekend mee wachten...Het kan zijn dat er een adertje is geraakt, maar zelfs dan moet de bloeding toch wel weer binnen afzienbare tijd stoppen!

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 20:13

volgens mij is t maagdenvlies vaak voor de eerste keer al gescheurns last van.
Denk ook dat de eerste keer zo krap is door de spanning, sommige meiden hebben nergens last van. Maar nogmaals dat is niet zo veel dat je je maandverband vaak moet verwisselen

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 22:06

In de HK is een sex-topic waar je dit soort vragen kan stellen.

Daarnaast nog een tip. Als je het niet vertrouwd, wacht dan niet het weekend af en bel gewoon een arts!