Wegdraaiende wereld en moe zijn.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Snippergroen

Wegdraaiende wereld en moe zijn.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-08 16:44

Ik loop de laatste tijd met een paar dingen waarvan ik niet weet hoe het komt. Ik ben namelijk de afgelopen weken heel erg moe over dag, ik slaap van half 11 tot kwart over 7 dus toch wel ruim 8 uur per nacht, daarbij komt wel dat ik de laatste paar dagen heel veel stress heb ivm het wel of niet overgaan dus het moe zijn is nu verklaarbaar maar daarvóór had ik er ook al last van. Na half 10 kijk ik geen TV meer en luister ik alleen muziek in mijn bed, geen harde muziek Knipoog
Maar 's ochtends word ik dan alsnog heel moe wakker, zomers is dit minder dan 's winters.

Daarbij zit ik tegenwoordig met nog een probleem, het begon ermee dat als ik op stond ik ineens allerlei kleuren begon te zien zodra ik een paar stapjes had gelopen ( hoofdzakelijk groen en oranje) en dat ik me dan echt even vast moet houden omdat ik anders bang ben in te storten. Soms als ik gewoon ergens loop of zit, lijkt mijn wereld even weg te draaien. Dit is na een paar seconden over, eerst gebeurde dit af en toe maar nu gebeurd dit steeds vaker.

Weet iemand hoe dit komt? Is het gewoon door de stress waar ik nu iets korter dan 2 weken mee zit of is het iets anders?
Ik ben wel benieuwd naar wat het is eigenlijk.

traan_beauty

Re: Wegdraaiende wereld en moe zijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 16:48

Mijn broer en zusje hebben dat ook. Vooral als ze intensief bezig zijn geweest of in één keer willen opstaan. Kwam doordat ze zout te kort (oid) hadden.. Nu hebben ze als medicijn: dubbel zoute drop Clown .

Misschien even naar de huisarts bloed laten prikken? Dan weet je het snel genoeg Lachen .

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 18:22

Ben benieuwd. Het is bij mij nu al een paar weekjes weg merk ik, maar daarvoor had ik het ook erg.

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 18:28

heb ik ook best vaak de laatste tijd, echt herkenbaar.. en ook in de winter meer dan in de zomer idd

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 18:29

Heb je geen lage bloeddruk?

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-08 21:34

Mijn bloeddruk is voor zover ik weet niet laag Knipoog ik wil inderdaad wel laten bloedprikken, het probleem is dat ik altijd de verkeerde symptomen krijg waardoor ze nooit weten wat ik heb. Ik heb bijv. astma zonder de allergie die er eigenlijk bijhoord.
Ik weet dus niet of ze wat gaan vinden...
Zoute drop gaat het niet worden want ik vind drop onwijs vies Nagelbijten / Gniffelen

Ik ben wel blij te merken dat ik niet de enige ben die dit heeft.

edit: nu ik er over nadenk heb ik met het 'wegdraaien' vooral last als ik even ergens geconcentreerd mee bezig ben geweest Knipoog