stemmingswisselingen....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lovelygirly

stemmingswisselingen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-08 16:01

Hoi.

Hebben jullie dat ook wel eens.
Het ene moment ben je heel vrolijk en het volgende moment heel chagerijnig. Of boos of verdrietig. Of dat je ineens gaat zeuren.

Ik heb dat wel eens.
En dan zeg ik dingen. Waar ik vervolgens later meestal al gelijk weer spijt van heb.
Dit is eigenlijk best irritant.
Laatst bijgewerkt door lovelygirly op 03-04-08 16:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Cyntje

Re: wisselachtige buien.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 16:03

Ik heb ook last van stemmingswisselingen Ja
Kan binnen een minuut compleet omslaan, dingen zeggen waar ik later spijt van heb zeg ik gelukkig ook niet.

Ik ga gewoon lekker zitten nukken, mopperen en zeuren Huilen van het lachen

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-08 16:09

Alleen bij mij is het dat ik het heel vaak afreageer op anderen. Dat is wel erg irritant.

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 16:21

Gisteravond was k héél erg. Ene moment aan het zingen springen en dansen, andere moment opeens in tranen. Dusja, dat heb ik ook.

zweetvos

Re: stemmingswisselingen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 16:29

Dat had ik toen ik de pil slikte.
Nu andere anticonceptie met veel minder hormonen en bijna nergens last meer van.

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 16:33

Daar heb ik ook weleens last van en helaas ook gisteravond. Mijn vriend en ik hadden ruzie en hij is boos weggegaan, maar goed. Ik was gisteren chagrijnig en wou alles snel doen.

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 16:36

ik heb het ook wel eens hoor.

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 16:40

dit heb ik heel erg.
En het ergste is dat ik de mensen waar ik van hou pijn doe

lidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 16:44

Ik ken het, heb er zelf ook last van.
ben je aan de pil?
ik heb het nl. veel erger gehad toen ik aan de pil ging, nu heb ik een andere en heb ik t nog wel maar minder. scheelt dat ik t van mezelf al heb alleen toen werd het veel heftiger.
maar ik kan inderdaad ook echt het ene moment zingen en dansen en gek doen, en vijf minuten later ben ik boos, op alles en iedereen .. heel maf.
ik denk wel dat je er mee om kunt leren gaan, dat is heel lastig maar het kan wel.
zo doe ik nu een studie waar je heel erg naar jezelf leert kijken en jezelf dus ook absoluut tegen komt, ook in privesituaties.
als je leert naar jezelf en je gedrag (en effecten daarvan) te kijken, kun je er wel mee om leren gaan!

edit: hoe oud ben je?..

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-08 16:50

Ik ben 16.
En ik ben niet aan de pil.
Ik vind het gewoon zo irritant. Ik val er altijd andere lastig mee.
Als het zo door gaat, gaat het straks nog een keer zo mis dat ze het niet meer accepteren.

Mucchio

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 16:54

Ja, heb ik ook last van maar ligt soms ook aan mijn suikerziekte wat dus ook heel irritant is . Onder het paardrijden soms ook ene keer ben ik hartstikke blij en dan ineens ben ik heel chagerijnig niet dat ik het af reageer , want mijn paard reageerd dan heel snel terug Clown

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 16:54

Ik heb dit zeker een half jaar (kan er al aardig mee omgaan trouwens). Dit komt doordat ik door omstandigheiden toen ik klein was afgeleerd heb om emoties te voelen en tonen. Nu heb ik al bijna een jaar een psycholoog (hiervoor ook een stuk of 6 gehad die mij alleen maar in een dieper dal hebben geholpen) die mij aan het leren is om emoties te voelen en dat het niet erg is om ze te laten zien. Dit verklaard ook waarom ik nooit mijn mening kon omschrijven over dingen: ik ''voelde'' mijn mening nauwelijks meer. De therapie slaat duidelijk aan want ik voel nu heel veel emoties op de meest vreemde momenten: ik kan zomaar in huilen uitbarsten. Ik heb geen stemmingswisselingen naar boos. Maar wel naar heel blij of juist verdrietig of angstig: alle emoties van vroeger komen er nu in 1x uit en dat is mentaal ook heel zwaar. Maar ik moet zeggen dat het ook wel lekker voelt.

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 16:56

Ik heb hier ook last van Ja
Net zoals jou reageer ik me vaak ook af op andere, is inderdaad soms nogal vervelend ... Clown

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 17:29

Ik ben hardstikke stabiel, heb nooit echt vreemde stemmingen ofzo. Kan wel extreem vrolijk en/of drukzijn, maar omslaan in het negatieve heb ik eerlijk gezegd nooit Lachen

Esile

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 17:50

Het kan ook gewoon puberteit zijn Haha! Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 17:54

Oh ja hoor, ik heb het ook wel eens. Ben 20 en al uit mijn puberteit. Maar ik heb dan echt zo'n donker wolkje boven mijn hoofd. Zo voelt het ook, als ik zo'n bui heb dan voelt het in mijn hoofd erg zwaar op de een of andere manier. Maar ik kan er zelf niet zo veel aan doen, het moet echt overgaan. Vaak duurt het maar een uurtje ofzo. Dus het is kennelijk iets vervelends wat bij mij hoort...

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 18:03

Ik heb dat verschrikkelijk erg, kan omslaan op het moment dat je het het minste verwacht. En dan vérschrikkelijk uitvallen. Mensen hebben daar nogal schrik van soms. Nagelbijten / Gniffelen Maar het zit in m'n karakter (nouja, eigenlijk is het erin geslopen door dingen die gebeurd zijn) en ik heb het al vrij lang. Denk dat het bij mij niet snel meer overgaat. Lachen

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 18:20

Bekend Ja
Dat heb ik echt van mijn moeder, die is ook zo. Het ene moment ben ik normaal/vrolijk,
even later kan ik heel erg zijn omgeslagen en dan moet er ook niemand tegen me zeuren
oid, want dan reageer ik heel vervelend en ben ik ook heel onredelijk.
Dan kan ik ook heel gemeen uit de hoek komen, vooral naar mijn ouders toe, waar ik
later dan weer spijt van heb, maar op het moent zelf wil ik dan even in de aanval.
Best irritant ja, maar zou niet weten wat je er aan moet doen... Meestal ga ik film kijken
of muziek luisteren, iig even alleen zijn.

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-08 18:43

erg is dat hé.
Vind het ook zo raar. Het ene moment ben je heel vrolijk. Het volgende moment ben je enorm chagerijnig ofzo en 5 minuten later heb je er haast al spijt van...

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 19:33

lovelygirly schreef:
Hoi.

Hebben jullie dat ook wel eens.
Het ene moment ben je heel vrolijk en het volgende moment heel chagerijnig. Of boos of verdrietig. Of dat je ineens gaat zeuren.

Ik heb dat wel eens.
En dan zeg ik dingen. Waar ik vervolgens later meestal al gelijk weer spijt van heb.
Dit is eigenlijk best irritant.

hahah te vaak, waardeloos is het. Heb er vooral last van als ik gestresst ben of enorm moe van alles. Probeer dan altijd maar even zoveel mogelijk alleen te zijn zodat anderen geen last van mij hebben Vork

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 23:40

[LZP] > [MW]