Ervaring met Stackers.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Jessica

Ervaring met Stackers.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-08 09:07

Ja de titel zegt het al..
Ik ben opzoek naar mensen die ervaring hebben met Stackers, en wat is jouw ervaring daarin??

Ik ben al maanden aan het proberen af te vallen, ik ben 1.75 en weeg 75 kilo.
Ik doe aan kickboksen en fitnessen.

Maar ik kom terwijl ik dus veel sport en niet snoep juist aan.
Nu ben ik over mijn gewicht altijd al erg onzeker geweest.
Maar dat is de laatste tijd een stuk erger geworden.

Ik ga tegenwoordig niet uit want wie doe ik er een lol mee daar te gaan staan met me dikke reet?? dat is de manier waarop ik dan denk.

Een tijdje geleden heb ik dus Stackers gekocht om dat te proberen en daar ben ik eergisteren mee begonnen, merk nog geen effect maar dat duurt natuurlijk nog wel even denk ik.

Dus nu de vraag, wie heeft hier nog meer ervaring mee??

Haagsemeid

Re: Ervaring met Stackers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 09:09

Sowieso als je gaat sporten zal je ook aankomen door de spiermassa. Met sporten alleen kom je er niet, je moet ook wat aan je voedingspatroon doen en je levensstijl.

Ik zou nooit, maar dan ook nooit stackers gebruiken het is zo'n rotzooi. Ik zou eens zeggen kijk eens bij google. Het is alles behalve gezond.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 09:13

Als ik jou was, zou ik naar een goede dietiste gaan, in plaats van aan die gore chemische rommel zitten waar zogenaamd de kilo's door afvliegen.

Sorry, maar vind het zo onverstandig.. Tegenwoordig moet alles maar snel snel snel, en maakt het niet uit hoe gezond of ongezond je afvalt.

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-08 09:14

Ik heb mijn levensstijl ook veranderd.
Ik eet een heel stuk gezonder en drink veel water.
Eet ook veel appels en sinasappels terwijl ik normaal niet veel fruit at

@Myukii

Het is niet een soort bevlieging ofzo het afvallen.
Ik ben al jaren erg met mijn gewicht bezig.
Het is niet zo dat ik het snel snel snel wil maar ik wil nu toch weleens een keer effect hebben

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 09:17

vreselijk enge dingen, ik heb ze 2 dagen gebruikt om te proberen, maar ik kreeg er hartkloppingen en slaapproblemen van. Zoek eens op internet naar stackers, dan gaan je ogen vanzelf open.

Alabaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 09:17

Kom je ook aan in centimeters dan? Want daar draait het om natuurlijk Haha!
Ik heb zelf altijd aan fitnes gedaan, heel leuk maar het ging mij ook niet hard genoeg. Toen heb ik ook stackers gekocht en ging er lekker mee trainen. Toen kwam de sport leraar en ik vroeg wat hij ervan vondt.......oeps hij ging volledig uit zijn dak , en als ik dat in zou nemen ik niet meer bij hem mocht sporten. Hj vertelde mij dat je er enorme hartkloppingen en weet ik niet wat van KAN krijgen. Ik heb overigens nergens geen last van gehad , maar het heeft me ook niet veel verder geholpen. Het heeft me eerder veel geld gekost want zo'n potje is best duur.

shemar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 09:33

Ik heb die dingen ook gebruikt (welke pillen niet trouwens Bloos )..

Ik heb hier nog paar stripjes liggen, ben er toen mee gestopt omdat mn hart op hol sloeg en ik niet meer sliep ervan.
Nu had ik wel de oude samenstelling nog, die met teveel efedrine er in, is trouwens verslafend zeggen ze.

Maar moet zeggen ik had energie voor 10, mn huis is nog nooit zo schoon en netjes geweest.. misschien dat ik daardoor wel die paar kilo's kwijt was Cool

Maar zal je eerlijk vertellen, ik heb alles wel al eens geprobeerd en het enigste resultaat was dat ik uiteindelijk steeds dikker werd...

Ben nu wel al die kilo's die ik toen kwijt wilde ook echt kwijt zonder dat ze er snel bijkomen, en tja het enigste wat gewoon wel helpt is anders gaan eten en veel bewegen. Ik merk het nu meteen als ik te veel verkeerd gegeten heb dan voel ik me moe en heb nergens zin in.. maar zodra ik gezond eet heb ik net als toen met die stackers energie voor 10!

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 09:36

Ga eens een beetje googlen en zie wat je vind....

Een vriendin van mij heeft die meuk ( terwijl ze zo ontzettend tegen xtc gebruik is/was ) bijna een jaar lang onafgebroken geslikt, ging er maar mee door omdat ze zo lekker afviel en moest steeds meer van die bende hebben.... Het heeft heeeeeeel lang geduurd en haar heeeeeel veel moeite gekost hier na een jaar weer af te blijven en kost haar nog steeds moeite.
Want na het stoppen, bleef ze net zo eten en bewegen als ze altijd deed en kwam ze dus weer aan...

Hoepsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 09:36

Nagelbijten / Gniffelen Stackers, die mogen toch helemaal niet meer? iig niet meer zoals ze voorheen waren! Maar kappen met die zooi, want rotzooi is en blijft het. Als jij traint kun je idd meer gaan wegen door spiermassa (zo ben ik van 58 naar 64 gegaan terwijl ik geen cm dikker ben geworden).
Houd er rekening mee dat je pas vet gaat verbranden na 20 minuten (cardio) training, dus als je daarvanaf wilt... Stoppen met de rommel, begin met een gezond eetpatroon! Alleen dan behaal je de gewenste resultaten. En ook: flikker de weegschaal de deur uit en pak de centimeter. Alleen dan kun je echt resultaten bekijken Knipoog

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 09:38

Ga alsjeblieft niet beginnen aan die rommel! Het is echt verschrikkelijk slecht voor je, vooral voor je hart.
Als je niet verder komt, laat je dan idd adviseren door een goede diëtiste, maar grijp niet naar chemische rotzooi.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 09:39

Ik heb ook ooit stackers geprobeerd, jaren geleden, en kreeg ook hartkloppingen en kon niet slapen. Mijn toenmalige vriend ook. Ik zou er ver weg van blijven!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 09:39

_Jessica schreef:
Ik heb mijn levensstijl ook veranderd.
Ik eet een heel stuk gezonder en drink veel water.
Eet ook veel appels en sinasappels terwijl ik normaal niet veel fruit at

@Myukii

Het is niet een soort bevlieging ofzo het afvallen.
Ik ben al jaren erg met mijn gewicht bezig.
Het is niet zo dat ik het snel snel snel wil maar ik wil nu toch weleens een keer effect hebben

En nooit in je opgekomen om met een dietiste te praten? Dat zou toch mijn eerste idee zijn als ik écht zou willen afvallen.

Ik moet zeggen, ik begrijp je helemaal hoor, afvallen is ook hardstikke moeilijk. 3 jaar terug moest ik bijna 10 kilo áánkomen, en daar heb je ook behoorlijk wat zelfdiscipline voor nodig Nagelbijten / Gniffelen Is me overigens ook niet gelukt, zit er nu wel tegenaan, en ik zou nu zelfs wel weer wat kilo's kwijt willen, maar lastig is het zeker.
In je eentje met pillen gaan aanklooien is gewoon ontzettend onverstandig én ongezond..

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-08 10:34

Helaas nemen de cintimeters niet af met het sporten, dat is ook juist 1 van de dingen die een beetje frustrerend werkt.

Een dietiste heb ik weleens aan gedacht maar op een of andere manier wil ik me daar neit toe zetrten en wil ik alles 'zelf' doen beetje eigenwijs misschien ik weet het.

Misschien moet ik het toch maar eens gaan overwegen dan.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 11:21

Ik heb toevallig gister het boek van Sonja Bakker gekocht. Ben in de afgelopen 5 maanden 5kg aangekomen en dat voelt niet prettig, zeker niet met de zomer op komst. Ben dus benieuwd of het boek wat voor me kan betekenen.

Maar stackers moet je niet aan beginnen, de pest voor je hart. Net als crashdieten; hartstikke leuk op het moment zelf, maar een week later zit alles er weer aan.

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 11:24

Haha, ik ga maandag ook beginnen met Sonja Bakker. Ik ben tijdens mijn zwangerschap 22 kilo aangekomen Bloos en er zit zeker nog 10 aan. Hoop dat het weer voor me werkt, ben er eerder ruim 6 kilo mee afgevallen.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 12:19

erleyne schreef:
Haha, ik ga maandag ook beginnen met Sonja Bakker. Ik ben tijdens mijn zwangerschap 22 kilo aangekomen Bloos en er zit zeker nog 10 aan. Hoop dat het weer voor me werkt, ben er eerder ruim 6 kilo mee afgevallen.

Nou, dan beginnen we maandag samen, gezellig Clown

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 12:19

Een vriend van me deed ook altijd kickboxen en fitness en heeft ook wel eens stackers gebruikt, inderdaad de pest voor je hart, niet doen dus! Lachen

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 12:43

Stackers is echt kl*tezooi voor je lichaam!

Sowieso wordt je zwaarder als je gaat sporten, spieren geven extra gewicht.
Als je echt wat wilt doen raad ik je aan gezond te blijven eten en veel water te drinken.
Anders kan je misschien nog een afspraak maken met een dietiste.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 12:52

Ik kan je zeker een dietiste aanraden! Ook ik ben veel aangekomen (gesopt met roken) ondanks veel sporten (fitness en paardrijden). Zelf veel gesleuteld, zonder resultaat.

Met de dietiste e.e.a. doorgesproken en mijn dieet aangepast (overdag veel meer eten en vooral gezonde dingen natuurlijk). Nu ben ik eindelijk na 9 maanden zelf ploeteren afgevallen!

kler

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 13:09

Daarbij kan je ook aankomen van te weinig eten, klinkt gek maar is toch echt waar. Naar een dietist(e) dus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 13:11

Stackers zijn levensgevaarlijk. Niet beginnen aan die zooi.

Jaren geleden heb ik ze ook gebruikt, ik werd er helemaal hyper van en in combinatie met mijn slechte eet- en beweegpatroon (eetstoornis) heeft het me alleen maar veel slechts gebracht.

Als jij een normaal eetpatroon hebt (google maar eens op 'eetlijst'. dan krijg je wat je echt mag/moet eten, die Sonja Bakker onzin is ook veel te weinig) kom je op het gewicht dat bij je past. Als jij moeite heb met je gewicht is het zaak iets aan je zelfvertrouwen en zelfacceptatie te doen, niet zozeer aan je gewicht.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 14:16

_Jessica schreef:
Een dietiste heb ik weleens aan gedacht maar op een of andere manier wil ik me daar neit toe zetrten en wil ik alles 'zelf' doen beetje eigenwijs misschien ik weet het.

Als je dat soort middelen neemt doe je het toch juist niet zelf?

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 14:18

sinds ephedra verboden is zijn de stackers heel wat tammer dan voorheen en dus ook wat minder effectiever,

maar probeer alsjeblieft niet te veel naar je gewcht te ijken nu je zo aan het sporten bent
maar kijk meer naar kledingmaten en eventuele vetpercentages, dat zijn heel wat handigerwe dingen om in de gaten te houden , want zpier weegt nu eenmaal meer dan vet
en door actief sporten zul je wle strakker worden, maar je kunt er zwaarder door gaan wegen door spieropbouw

verder kan ik je aanraden met een dietist of sport dietist te gaan babbelen om te kijken of je misschien nog iets aan zou kunnen passen in je dieet om op die manier nog wat gewicht wijt te kunnen raken
(en goede voeding is zeker bij heftige sporten zoals contact sporten etc heel belangrijk omdat je toch wel erg veel van je lichaam vraagt )

lees trouwens net je berichtje van "zelf willen doen"
dat herken ik dus heel erg goed Clown ben zelf ook erg van het "zelf doen "
maar ik denk dat je er echt wel baat bij zou kunnen hebben dus probeer jezelf er echt overheen te zetten Ja
ik bedoel , tis echt helemaal geen schande als je even de hulp vanm iemand inroept om even je dieet onder de loep te nemen ,
en wie weet hoe makkelijk iets op te lossen zijn

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 17:00

Hmm... vind dit maar niks eigenlijk... kans dat jij een jojo wordt is echt mega groot. Je moet alles op eigen kracht en natuurlijk val je eerst niks af.... hou gewoon vol, dan val je vanzelf écht af!

Enne te veel fruit is heel slecht, zitten mega veel suikers in, 2 stuks per dag is meeer dan voldoende!

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 17:05

Shadow0 schreef:
_Jessica schreef:

Als je dat soort middelen neemt doe je het toch juist niet zelf?

Mee eens, die dingen zijn ontzettend ongezond!!! Ze zorgen er misschien voor dat je afvalt, maar de bijwerkingen zijn ook niet mis heb ik wel eens gelezen. Ik zou mn geld liever uitgeven aan een goede dietiste. Verder toch veel bewegen, niet snoepen en je goed laten adviseren over je eetpatroon. Veel drinken en misschien is het een idee om een crosstrainer aan te schaffen? Iedere dag 3 kwartier flink zweten!