Last van enkel.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Char_elle

Last van enkel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-08 15:45

Ik heb sinds vanochtend last van mijn enkel. Ik werd wakker en mijn enkel deed zeer en heb er de hele dag last van gehouden. Heb overigens wel een stukje van de climaxloop kunnen doen maar ben uiteindelijk gestopt.
Ik denk dat ik een spier of pees verrekt heb. Heeft iemand enig idee wat ik daar tegen kan doen?
En of het slim is om te gaan paardrijden. Ik weet dat jullie daar slecht over kunnen oordelen, maar zou het kwaad kunnen als ik ga?

Alvast bedankt.

Figaro

Re: Last van enkel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 15:46

Ben je door je enkel gezwikt? Heb je veel getraind voor die Climax(?)loop?

Wat paardrijden betreft dat is iets wat je even moet proberen. Niets forceren, als het pijn doet gewoon stoppen. Verder is het idd lastig om daarover te oordelen.

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-08 15:49

Lianne84 schreef:
Ben je door je enkel gezwikt? Heb je veel getraind voor die Climax(?)loop?

Wat paardrijden betreft dat is iets wat je even moet proberen. Niets forceren, als het pijn doet gewoon stoppen. Verder is het idd lastig om daarover te oordelen.

Ik weet juist niet wat ik gedaan heb. Heb gisteren niet gesport maar werd wakker met last van mijn enkel Clown Dus ik denk dat ik in mijn slaap iets verrekt heb ofzo.

Figaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 15:55

Tja das lastig. Lijkt me sterk dat je in je slaap wat verrekt.
Waar doet het precies pijn? Bij welke bewegingen?
Als je gewoon kunt lopen zou ik even een stukje gaan wandelen. Verder een beetje rustig aan.

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 15:56

Je hebt voor dit soort dingen een dokter *LOL* ?

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-08 15:57

Lianne84 schreef:
Tja das lastig. Lijkt me sterk dat je in je slaap wat verrekt.
Waar doet het precies pijn? Bij welke bewegingen?
Als je gewoon kunt lopen zou ik even een stukje gaan wandelen. Verder een beetje rustig aan.

het doet boven op mijn voet pijn, zeg maar dat bollere gedeelte aan de binnenkant als ik mijn voeten naar binnen of naar buiten draai. Gewoon lopen gaat nog wel. Ik kan nu niet gaan wandelen want ik moet nog leren en anders krijg ik het nooit voor elkaar. Maar ben vandaag al heel veel aan het lopen geweest en verder heeft het nog niet echt geholpen.

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-08 15:59

Allejandro schreef:
Je hebt voor dit soort dingen een dokter *LOL* ?

Ja ik weet het maar ik ga niet meteen naar één dagje pijn naar de dokter dan kan ik wel heel vaak gaan. Eerst kijken of het zonder dokter overgaat. Want die kan dit ook niet ineens genezen.

Aline_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 16:31

Ik denk dat het verstandig is om paardrijden een keer over te slaan en je enkel even rust te geven. En als het erger wordt even naar de HA
succes

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-08 16:33

Aline_17 schreef:
Ik denk dat het verstandig is om paardrijden een keer over te slaan en je enkel even rust te geven. En als het erger wordt even naar de HA
succes

Ja dat is misschien ook wel zo, maar heb het vorige week ook al over moeten slaan omdat ik toen door mijn andere enkel ben gegaan. Dus ik denk dat ik het (hoe eigenwijs het ook is) toch maar even ga proberen.