Twee weken geleden op cursus was mijn hond ietswat jolig (zoals altijd op cursus eigenlijk) nou is het een grote hond, in de puberteit, met een gebruiksaanwijzing en een sterke eigen wil en tijdens een oefening zag ze mijn wij lopen netjes naast de baas als een wij springen omhoog tegen de baas.
Nou is ze 60 kg en heeft een schedel van metaal en ze kwam vol tegen mijn omlaag hangende hand.
Deze sloeg dubbel en deed verrekt veel pijn, we dachten dat het een kneusing was, het werd niet blauw maar wel iets dik dus verband erom heen en verder.
De week erop weer op cursus en ze doet weer precies hetzelfde, resultaat: de andere kant van mijn linkerhand helemaal blauw en pijnlijk.
Van de eerste keer zit het dus aan de rechterkant van mijn linkerhand onder mijn wijsvinger, de tweede keer was gewoon een giga blauwe plek tussen pink en ringvinger.
Al met al rijdt iemand anders dus even mijn paardje en geef ik mijn hand rust.
Sinds gisteren/eergisteren tinteld mijn pink, hij voelt alsof die slaapt en soms een stukje van mijn ringvinger, in mijn elleboog zit een stukje wat pijnlijk is, geen gillende pijn maar meer spierpijn pijn.
En om nog preciezer te zijn, strek je arm en achter je elleboog aan de bovenarm kant zit het dus, pijnlijk bij sommige bewegingen en pijnlijk bij indrukken.
Nou is Zorra natuurlijk 60 kg en als ze een ruk aan de riem geeft voel je die, dus ik dacht ergens dat het een combi van twee keer een knal er tegen aan en wat rukken, het voelt nu half aan een tennisarm, alleen dan niet van het tennissen

Duszzzzzzz....is er een dokter in de site?