Is er een Dokter in de site? ;-)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sily

Is er een Dokter in de site? ;-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-08 00:28

En ik ga als het zo blijft wel naar de echte dokter hoor, maar dacht dat het geen zin zou hebben daar te gaan zitten als hier iemand zit die hetzelfde heeft of heeft gehad.

Twee weken geleden op cursus was mijn hond ietswat jolig (zoals altijd op cursus eigenlijk) nou is het een grote hond, in de puberteit, met een gebruiksaanwijzing en een sterke eigen wil en tijdens een oefening zag ze mijn wij lopen netjes naast de baas als een wij springen omhoog tegen de baas.
Nou is ze 60 kg en heeft een schedel van metaal en ze kwam vol tegen mijn omlaag hangende hand.
Deze sloeg dubbel en deed verrekt veel pijn, we dachten dat het een kneusing was, het werd niet blauw maar wel iets dik dus verband erom heen en verder.
De week erop weer op cursus en ze doet weer precies hetzelfde, resultaat: de andere kant van mijn linkerhand helemaal blauw en pijnlijk.
Van de eerste keer zit het dus aan de rechterkant van mijn linkerhand onder mijn wijsvinger, de tweede keer was gewoon een giga blauwe plek tussen pink en ringvinger.
Al met al rijdt iemand anders dus even mijn paardje en geef ik mijn hand rust.

Sinds gisteren/eergisteren tinteld mijn pink, hij voelt alsof die slaapt en soms een stukje van mijn ringvinger, in mijn elleboog zit een stukje wat pijnlijk is, geen gillende pijn maar meer spierpijn pijn.
En om nog preciezer te zijn, strek je arm en achter je elleboog aan de bovenarm kant zit het dus, pijnlijk bij sommige bewegingen en pijnlijk bij indrukken.

Nou is Zorra natuurlijk 60 kg en als ze een ruk aan de riem geeft voel je die, dus ik dacht ergens dat het een combi van twee keer een knal er tegen aan en wat rukken, het voelt nu half aan een tennisarm, alleen dan niet van het tennissen Haha!

Duszzzzzzz....is er een dokter in de site? Haha!

ellepel

Re: Is er een Dokter in de site? ;-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 06:09

morgen even naar je huisarts toe Knipoog

kan best dat er een zenuw bekneld zit en je daarom die tinteling voelt...daarom zul je dus wel naar je huisarts moeten,want die kan dat zien en wij niet.

beterschap!!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 07:11

Ik denk gewoon een kneuzing, wss zijn je zenuwen ook licht gekneusd
Ik heb een zware zenuwkneuzing gehad, voelde op een oppervlakte van 10 bij 20 helemaal niks meer.. was best eng was bang dat het nooit terug kwam. Maar dat ging nog best snel.
Gun je hand wat rust , als je m verder gewoon kan bewegen is er wss niks loos.
Een wisseldouche kan ook geen kwaad, en verder gewoon rust geven.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 09:27

Het lijkt mij dat de spier waar de zenuw doorheen loopt een beetje opgezet is. Daarom wordt de spier tijdelijk een beetje geïrriteerd, en voel je de tintelingen.
Het is verder niks ergs denk ik, en gaat gewoon weer over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 10:01

en toch zou ik met zulke dingen even naar de dokter gaan.
Vooral als ledematen gevoelloos worden of gaan tintelen,is het misschien iets anders dan een gewone kneuzing.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 10:06

Er is een speciaal forum gedeelte voor dit soort vragen: mensen welzijn ik denk dat je daar meer info kan krijgen. sterkte met je hand.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 22:44

[LZP] > [MW]

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 22:47

ik denk dat het een bezoekje huisarts wordt voor jou. en een betere training voor je hond Knipoog

ik zou even uit laten sluiten of het geen beknelde zenuw is, en vragen of je beter wel of geen rust kunt houden. rust is tegenwoordig veel minder vaak op aanraden van artsen...

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-08 00:17

Sjips he...niet eens dokters in de site?
Hoopte het doktersbezoek te kunnen passen Duivel

Ik kijk het nog een paar dagen aan, doe mijn ding en als het pijn doet oid hou ik daar even rekening mee, als het in het weekend nog over is ren ik wel richting dokter.

Ikenindi het schijnt dat ik geduld moet hebben, ze zit nog een half jaar in de puberteit en dan krijgen we onze rustige hond weer terug in plaats van deze dreinende puber Haha!
Ben wel blij dat dit niet elke dag gebeurt, zou spontaan mijn hond inruilen voor een teckel Tong uitsteken