Drukpuntmassage bij hoofdpijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flor

Drukpuntmassage bij hoofdpijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-08 23:15

Hallo allemaal,

Toen ik een tijdje geleden bij een mensendiecktherapeut liep kreeg ik daar een blaadje met daarop een afbeelding van het hoofd en de verschillende drukpunten, met als tip om in bepaalde volgorde die drukpunten eens te masseren tegen hoofdpijn. Helaas ben ik dat blaadje kwijt, en ik heb er nu wel behoefte aan. Het ging echt om het hoofd, dus begon in de nek en dan over het hele hoofd naar voren tot het voorhoofd/slapen geloof ik ook. Weet iemand waar ik het over heb en heeft iemand toevallig zoiets?

Dank!

PinkyBubble

Re: Drukpuntmassage bij hoofdpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 11:13

Flor schreef:
Hallo allemaal,

Toen ik een tijdje geleden bij een mensendiecktherapeut liep kreeg ik daar een blaadje met daarop een afbeelding van het hoofd en de verschillende drukpunten, met als tip om in bepaalde volgorde die drukpunten eens te masseren tegen hoofdpijn. Helaas ben ik dat blaadje kwijt, en ik heb er nu wel behoefte aan. Het ging echt om het hoofd, dus begon in de nek en dan over het hele hoofd naar voren tot het voorhoofd/slapen geloof ik ook. Weet iemand waar ik het over heb en heeft iemand toevallig zoiets?

Dank!

Ik volg dit even, ikheb ook zo ongeveer 24/7 hoofdpijn en niemand weet waar het vandaan komt Clown dus lijkt het me fijn om te weten hoe ik er wel vanaf kan kome Tong uitsteken

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 11:16

ja ik vogl dus ook even,
heb hier vaak last van, steken etc. niks meer kunnen verdragen Boos!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 14:46

Je grote teen moet je masseren en dan voel je ook dat die pijnlijk is,en als je je duimt neemt en daar naast die vinger dan in die kuil naast je duim daar moet je ook masseren.Ik heb mijn vullingen laten vervangen door witte en daar is mijn hoofdpijn mee weg gegaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 20:14

De drukpunten kan ik je zo niet vertellen, maar mischien kan je een keer naar een shiatshuterapeut gaan? Wordt vaak met 75% vergoed (mits de terapeut aangesloten is bij de vereniging voor shiatshu) en met een beetje zoekwerk vind je er vaak een die niet zo heel erg duur is.
Kijk hier even op:
http://www.meridiana.nl/Shiatsu%20hoofdmassage.html

Succes verder!