Pff ziek..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eknein

Pff ziek..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-08 15:31

Argh, waarom op de momenten dat het gewoon echt niet kan!!

Ik heb net een nieuw bijbaantje als zwemdocent en school is nu ontzettend druk, en mag absoluut niks missen. Vrijdag nacht werd ik wakker met buikgriep. De rest van de nacht boven de wc gehangen(en nog twee keer flauwgevallen die nacht?). Die ochtend moest ik 3 uurtjes werken, maar toch maar ziek gemeld. Zondag nog een beetje uitgeziekt van de buikgriep en had gedacht dat het maandag wel weer over zal zijn. Ik werd maandag wakker en enorme keelpijn, ik was mijn stem kwijt maar het ging wel. Dezelfde dag zijn mijn ouders+zus op vakantie gegaan Scheve mond .

Nu werd ik vanochtend wakker, met een keelpijn.. Zo erg heb ik die nog nooit gehad. Elke keer als ik moet hoesten moet ik er serieus van huilen, dat doet zooo'n pijn. En door de buikgriep moet ik nog steeds overgeven. En mn keel brand echt zo erg Nagelbijten / Gniffelen . Als ik een trap op loop zit ik eerst 5 minuten te hijgen omdat ik zo benauwd ben..

Nou zit ik me af te vragen, griep? Is het iets anders? Gaat het rond? Nog meer mensen die dit hebben?

Pinkey

Re: Pff ziek..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 15:32

naja, niet zo erg als jij! :S
beterschap zeg!!!
ik was afgelopen weekend ook ziek, erge keelpijn, vette koorts, diarree Tong uitsteken. Maar nu wel op school door tentames!!
maar het heerst ook wel, met dit *** weer Lachen

beterschap!

__inge__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 19:04

Jup nienke, het gaat echt rond, bij mij op stage ( verzorgingshuis) zijn ze bijna allemaal aan het kotsen. Lang leve de verzorging. Vork
Beterschap meid Ach gut

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-08 16:26

Hahah, jup mn humeur is nu al ietsjes beter. Ik lig nog een dagje in bed en jij ruimt de kots op van bejaarden Lachen .

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 09:50

Hier nog een..helaas. Begon dinsdag met 39 graden koorts..en verder niks. Maja,,dan voel je je al ellendig Tong uitsteken. Nu vanaf gister steeds diarree erbij, kotsen gelukkig niet..houden zo. Nou ja, ben zo slap als wat..niks aan.

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 09:57

Gaat rond, vriendin van mij is net 3 weken (!) goed ziek geweest!!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-08 09:58

Nou het is nog steeds niet over. Maar heb om 11 uur een afspraak met mijn huisarts.

't is echt vervelend Nagelbijten / Gniffelen .

Hoepsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 11:23

Jep... hier dezelfde symptomen, maar het begint gelukkig minder te worden! Ik heb 2 dagen heel braaf gedaan, vandaag uitzieken en zweten... Wel bloedje irritant idd Lips are sealed

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 11:27

Als je in het zwembad blijft werken, reken er dan maar op dat je vaak ziek zal zijn Haha! Mijn man heeft ook jaren als zwemdocent gewerkt, hij was elke paar maanden goed ziek van de griep/verkoudheid. SInds hij op kantoor werkt, is hij helemaal niet meer ziek.

Ik heb het ook gehad, er hangt echt een vervelend virusje in de lucht. Lekker uitzieken en je laten verwennen is het enige wat je er aan kan doen.

sidneey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 14:11

Jep hier nog een !
Kreeg dinsdag avond al hoofdpijn en keelpijn. De volgende dag ook maar toch maar naar school gegaan, kreeg ik er ook nog oorpijn bij, toch maar naar huis gegaan. Vandaag gaat het al beter maar nog even utizieken. MAar loop al 3 weken te kwakkelen...

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 15:02

Zijn jullie ook zo giga slap? Aan ene kant sta ik te shaken en te doen omdat ik weinig eet, maar wat ik eet vliegt er snel weer uit.. Kan zo wel omvallen..bah.

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-08 15:12

Ik ben inderdaat zo slap als een rietje, ga nu ook weer lekker mn bed in. Dokter adviseerde me een paar dagen in mn bed te blijven. Maar dat gaat niet natuurlijk niet zomaar met school Clown .

Hoepsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 15:16

Slap is idd het goede woord! En honger, honger en nog eens honger. Heb ik dan gegeten, dan komt het weer heel snel naar de oppervlakte. Vandaag gaat het wel goed, ik kan iig weer rustig wat dingetjes eten als crackertjes en een kom soep Lachen Vanavond net als gisteren gewoon weer proberen een zo normaal mogelijke avondmaaltijd te eten, je neemt er volgens mij altijd wel íets van op! Tong uitsteken

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-08 17:13

Zit nu aan de codaine tabletten, hier gaat alles echt nog meer van draaien Clown .

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 19:28

Wat zijn dat dan?

Ik heb nu net wat yoghurt op, schijnt goed te vallen al doet mn maag wel raar. Veel bouillon gedronken..warm eten ff niet aan denken Haha!