Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jmc schreef:De pil één keer vergeten, dan weet je dat het dus niet meer betrouwbaar is om sex te hebben.
Ik vind zoiets gewoon echt ontzettend dom.
Dan moet je maar een ander voorbehoedsmiddel gebruiken.
Een abortus of nog MOOIER een abortuspil?
Sorry, maar hoe jij hierover praat vind ik een regelrechte schande!
Sani schreef:En je had geen morning after pil kunnen slikken?
iuk zou ommiddelijk een test doen of naar een dokter gaan.
Maris_V schreef:Jmc schreef:De pil één keer vergeten, dan weet je dat het dus niet meer betrouwbaar is om sex te hebben.
Ik vind zoiets gewoon echt ontzettend dom.
Dan moet je maar een ander voorbehoedsmiddel gebruiken.
Een abortus of nog MOOIER een abortuspil?
Sorry, maar hoe jij hierover praat vind ik een regelrechte schande!
Ja ik weet dat het niet slim is.
Met nog mooier bedoel ik uiteraard in de eerste 2 weken van de 'zwangerschap'.
Dan nesteld het nog.
marel schreef:Morning after pil kan ook invloed hebben op je cyclus. Het zou dus heel goed kunnen dat je binnenkort gewoon ongesteld wordt, maar dat het even ontregeld is.
Je kan eventueel een afspraak maken bij een arbortuskliniek, die kan je ook raadplegen bij vermoeden van zwangerschap. Zij testen je en doen een echo.
ikenindi schreef:mensen zo aanvallen heeft geen nut. laten we dat niet doen.
ik wil even zeggen dat ik denk dat je beter niet te voorbarig kunt zijn. wie weet ben je gewoon wat later. ik zou me pas druk maken als de test positief blijkt
Cheveyo schreef:Sommige mensen hebben altijd geluk
Maar denk aub niet te licht over een abortus(pil) er zijn er die veel meer moeite moeten doen met zwanger worden dan jij wellicht.
DvdKloof schreef:niet allemaal zo bot reageren hoor!
een abortus pil is echt geen pretje! mijn schoonzus heeft m gehad en dan ben je dus 10 weken achtereen hard aan het bloeden(erger dan bij je mestruatie) en je wordt er echt ziek van!
je kan als de test positief is je kind ook geboren laten worden en laten adopteren?
maargoed,
bij mijn pil(diane) is dat als ik 1 x de pil vergeet ik m gewoon door moet slikken, heb ook wel eens seks gehad en 1 x de pil vergeten, nix aan de hand.
ook geen positieve zwangerschap test..
maar in jou geval zou ik t tog wel ff doen
suc6 ermee!
iloveyah87 schreef:En meid, je bent echt niet de enige hoor die het weleens vergeet en dan alsnog seks heeft