AUW!! zo mild zijn die doekjes dus niet!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

AUW!! zo mild zijn die doekjes dus niet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-08 22:18

ik haal altijd bij de DA doekjes voor mn oogjes (makeup eraf halen) toen ik erheen ging waren mijn doekjes op Verdrietig de rest kost een fortuin behalve deze:
http://www.drogisterij.net/Demak_up_rei ... 6576ff7046
dus ik die meenemen en het is echt niet normaal maar branden dat die krengen doen rondom mijn ogen! voor gevoelige huid? amehoela! mild voor de huid? nou niet voor mij!, ik heb sowieso een erg gevoelige huid en ben net al aan het wassen geslagen maar de huid rondom mn ogen blijven branden, goed die gaan dus rechtstreeks moeders of de prullenbak Scheve mond

laura1987

Re: AUW!! zo mild zijn die doekjes dus niet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 22:21

Bij deze heb ik er nooit last va hoor. Al gebruik ik zelf liever andere.

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 22:23

Zelf gebruik ik geen doekjes, maar De make-up wattenschijfjes (ja ja, maar die met die streepjes zijn echt fijner en ze zijn minder pluizig) en dan de make-upremover van L'oreal. Zelf gebruik ik altijd die deels op oliebasis is en ik heb er geen last van.
Wat ik ook fijner vind met watjes + L'orealreiniger is dat ik zelf kan bepalen hoeveel ik op mijn watje moet. Ik vind dat op de meeste doekjes te veel reiniger zit, waardoor ik last krijg van mijn ogen (ja ja, rooie met gevoelige huid Tong uitsteken ).

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-08 22:25

ik kan niet normaal met mn gezicht op mn hand leunen omdat ik dan met een rooie vlek loop zo gevoelig is mn huid, maar als ik doekjes voor de gevoelige huid neem heb ik er nooit zo'n last van maar dit had ik echt niet verwacht... ik gebruik normaal ook een watteschuifje met garnier lotion, heerlijk is die, maar heb hem liever niet zo dicht bij mn oogjes.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 22:25

De doekjes van DeMakeup zijn toch bedoeld voor je gezicht en niet voor rondom je ogen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-08 22:26

Katja schreef:
De doekjes van DeMakeup zijn toch bedoeld voor je gezicht en niet voor rondom je ogen.

deze zijn voor je makeup, rondom je ogen etc.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 02:14

Wat ook erg fijn werkt, zijn gewoon wattenschijfjes met een beetje zwitsal babyolie.
Haalt alle makeup er af en irriteert bij de meeste mensen niet.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 09:59

Ik gebruik dat soort doekjes sowieso niet, inderdaad omdat ze vaak doordrenkt zijn, en ik daar ook niet tegen kan.
Ik haal gewoon alles eraf met een Tesco watje en Tesco make-up remover, maar ja.. dat heb je weer niet in NL Clown
Daarvoor had ik die van de Etos, die vond ik ook wel fijn.