Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:Als je nu vliegt krijg je een ernstig probleem,ik ben al jaren oorpatient.En ik weet zeker dat het je wordt af geraden.
garny95 schreef:heeft iemand nog tips voor oorpijn tijdens het vliegen, mijn dochter wil niet meer vliegen daardoor, zag iets van warme watten in een bekertje ?
Ts succes, ik hoop dat je er vanaf bent en dat je straks normaal kan gaan vliegen
CharlotteP schreef:Ik heb altijd al pijn met vliegen, maar dat is redelijk normaal natuurlijk, maar nu vraag ik me af, is het niet gevaarlijk om te gaan vliegen met oorontsteking. Er is natuurlijk al een flinke druk op de oren en als je dan ook nog gaat vliegen wordt dan alleen maar erger.
garny95 schreef:heeft iemand nog tips voor oorpijn tijdens het vliegen, mijn dochter wil niet meer vliegen daardoor, zag iets van warme watten in een bekertje ?
Ts succes, ik hoop dat je er vanaf bent en dat je straks normaal kan gaan vliegen
pol schreef:Natuurlijk kun je om bekertjes vragen met warme watjes. Buiten dat het er vreemd uitziet heeft het geen werking. Hebben jullie wel eens gezien wat er gebeurd met een plastic fles die bv halfvol zit. Die wordt helemaal plat tijdens de daling en dat komt door de drukcabine. Helaas moet je er dus zeker niet van uitgaan dat de bekertjes de oplossing zijn. Het pipetje wat de stess heeft zijn gewone neusdruppels die ook bij iedere drogist te koop is. Effectiever is het om het al voor de vlucht te gebruiken en ruim voor de landing te herhalen. De lengte van de vlucht is echt geen garantie voor meer of minder last, eenmaal op hoogte geeft het geen probleem, het probleem zit echt in de daling. Vaak op een korte vlucht bv Londen wordt het alleen maar lastiger want dan is de cockpit niet in staat om geleidelijk te landen. Maar neem het aub echt serieus en hoop er niet op dat de stewardessen een oplossing ervoor hebben want die is er jammergenoeg niet. Wij(stewardessen) gaan ook langs de medische dienst om bij twijfel onze oren te laten checken. Mocht het trommelvlies er dan niet goed uitzien lees iets bol al op de grond, moeten wij ook naar huis!!