Stevige bovenbenen, hoe ervan af komen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GummyBear

Stevige bovenbenen, hoe ervan af komen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-08 18:23

Hee Bokkers,
Ik erger me kapot aan mijn benen. Bloos Die zijn namelijk best stevig. En dan bedoel ik geen vet, maar spier. Het is echt gewoon keihard. Ik weet dat je van paardrijden dikke/gespierde benen & kont krijgt. Gelukkig valt het met mijn kont nog wel mee, maar mijn benen vind ik echt een ramp. Ik schaam me ook als ik in bikini loop. Bloos Het is niet zo dat mijn benen alle kanten op trillen om het zo maar even te zeggen, maar ze mogen best wat dunner.
Wie heeft de tip? En dan heb ik het niet over stoppen met paardrijden. Knipoog

Groetjes Michelle

_Marianne

Re: Stevige bovenbenen, hoe ervan af komen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 18:27

Hmm fiets je misschien ook veel? Ik heb het ook heel erg Boos! Maar dat komt omdat ik racefiets. En eraf komen.. nee zal niet gaan... sorry... Maar spieren zijn moeilijk weg te trainen..

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 18:28

Spieren zijn alleen maar goed hoor! Ben zelf ook slank maar heb best forse bovenbenen. Een en al spier. Komt door het paardrijden en moet elke dag een leuk stuk fietsen naar stage.

xxjillxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 18:39

daar is heel erg moeilijk af te komen, ik denk dat meerdere mensen het wel hebben ik heb het namelijk ook, maar als het alleen maar spier is is het lastig om er van af te komen.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 18:39

Ik rij al een half jaar niet meer, maar mijn spiermassa in m'n benen is nogsteeds bijna evenveel. En dat terwijl ik elke dag best intensief reed. Ik denk dat het met de tijd wel weggaat, maar het wachten duurt zo lang Ach gut

Wat helpt: zwemboxer kopen? Ze zijn hip, verbergen je benen deels en zijn niet zo duur. Maar hte zal je niet er vanaf helpen.

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-08 18:41

_Skess_ schreef:
Spieren zijn alleen maar goed hoor! Ben zelf ook slank maar heb best forse bovenbenen. Een en al spier. Komt door het paardrijden en moet elke dag een leuk stuk fietsen naar stage.

Ja, spieren zijn goed idd. Maar ik vind het er lelijk uit zien. Bloos Heb een platte buik en ben niet heel breed gebouwd en dan ineens van die kasten van benen eronder.. Ik vind bijvoorbeeld een lang shirt met een legging eronder heel leuk en heb het ook wel eens aan, maar ik heb de hele tijd het gevoel dat mensen naar mijn benen kijken. Moet me niet teveel van anderen aantrekken, dat weet ik, maar makkelijker gezegd dan gedaan. Bloos