Ja, leuk dat de klok een uur vooruit gaat, maar die klap kreeg ik dus vanmorgen. Gister avond kon ik niet slapen (want ja, het was eigenlijk half 10 ) en vanmorgen heb ik zo mijn wekker uitgedrukt, omdat mijn biologische klok zei dat het nog veel te vroeg was.. Met andere woorden, ik ben net op mijn werk
Nou ik kon dus gisteravond totaal niet slapen, 1 uur waar ik normaal al niet blij mee ben werd nu 2 uur, maar ik dacht dat ik dan vanmorgen wel uit zou slapen. Niet dus, vanmorgen om 9 uur was ik klaar wakker
ik heb er wel last van.. zo moest ik er gisteren heel vroeg uit, maar toen ik 's avonds om 6 uur even op de bank ging zitten was ik ook echt helemaal kapot..
Mijn moeder heeft zich vanmorgen ook verslapen, uur te laat uit bed..
Gister werd ik wel een uurtje 'later' wakker. Dus op hetzelfde tijdstip als altijd. Maar vanochtend alweer netjes een uurtje vroeger. Stond er zelf van te kijken, maar het was toch echt zo.
Ik had zelfs wedstrijd. Volgens mijn telefoon werd de tijd automatisch verzet. Ik de wekker gewoon om 7.10u gezet. Dus ik stuur een vriendin nog een smsje: als je morgen om 7.30u nog niks van me gehoord heb, bel me ff wakker. En ja hoor, ze belde me om 7.30u wakker.
Ik heb er ook last van, zondag pas 12 uur uit bed (eigenlijk dus 11 uur) en ben pas 1 uur gaan slapen, vanochtend om 7 uur ging de wekker ben maar nog een half uur blijven liggen, daarna zelfs nóg een trein later genomen zodat ik uiteindelijk een uur later op mn stage aankwam dan gepland
ben altijd helemaal uit mijn ritme nou had ik vandaag vrij dus het maakte niet veel uit, maar heb mijn wekker ook uitgedaan en heb me omgedraaid. Kon gisteravond helemaal niet slapen, heb een hekel aan dat verzetten van de klok
ik heb heel slecht geslapen vannacht sliep pas om half 5 of zo. zondag ochtend werd mijn vriend uit ze bed gebeld waar hij bleef hij moest om half 11 voetballen en we hadden de klok niet vooruit gezet.
niet verslapen, maar ik kon niet slapen ik was gewoon klaarwakker wat ik ook ging doen het helptte gewoon niet op ten duur was het 5uur en om half 7 loopt me wekker af komt me vader om 5voor 7 binnen stef kom je deruit, ik zei nee geen zin ik heb de hele nacht niet geslapen ok ik meld je wel ziek, wat was ik blij toen heb ik tot 12uur geslapen
Ik was zoals gewoonlijk vanochtend ook weer laat. Moet om 7.40u/7.45u bij huis weg, wil ik optijd op stage zijn, maar lag weer is om 7.20u nog in bed. Wel gelukje, voelde me niet echt goed, dus heb m'n mams maar gezegt of ze even naar stage wilde bellen dat ik niet kwam. Ben toen dus maar weer lekker in bed gekropen en heb me nog is andersom gedraaid. Nog weer heerlijk geslapen tot 11u ofzo.
Ik ben qua ritme wel in de war, later licht, langer licht... Pff... Even wennen die zomertijd altijd. Denk dat ik morgen wel weer gewoon in mijn ritme zit. Hoop ik...