Een vreemde vraag misschien, ik ben ermee bij de huisarts geweest, maar die weet het ook niet.
Sinds een paar dagen is mijn hele tong kapot. Echt allemaal van die kapotte plekken erop, bultjes, vanalles. Het ziet eruit alsof het verbrand is en zo voelt het ook wel een beetje. Als ik eet of zo doet het hartstikke zeer, als ik gewoon mijn mond stilhoud dan brandt het, als ik praat doet het bijna net zo zeer als wanneer ik eet. Ik heb vroeger (15 jaar geleden) een beugel gehad en nu dus nog een spalkje, waar ik natuurlijk continu met mijn kapotte tong in hang.
Ik weet zeker dat het niet verbrand is, al lijkt het er qua symptomen wel op. Wie herkent dit?
Zoals gezegd, ik ben er donderdag mee naar de huisarts geweest, maar die denkt dat het iets van een allergie is (zou het dan niet nu onderhand wel over moeten zijn?) en heeft een lidocainegel tegen de pijn meegegeven. Dat zet ook geen zoden aan de dijk. Je smeert het erop, heel je tong wordt koud en gevoelloos, twee minuten later is het uitgewerkt en brandt het weer als de hel.
Als er iemand tips heeft, yes please!