Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superXmacho schreef:ik rij paard..
ik deed aan kickboxen
en eet best veel vind ik zelf
maar heo kan ik het beste afvallen en ik zit ook met het probleem ik kan niet hardlopen enzo .
inverband met : ik me enkel 3 x stuk heb gehad en de laaste x is een half jaar gelden toen ben ik er ook aan geoperareerd dus hardlopen wil niet echt .
moonsparkle schreef:kan je wel zwemmen? dat schijnt de gezondste sport te zijn. En gezonde dingen gaan eten.
superXmacho schreef:moonsparkle schreef:kan je wel zwemmen? dat schijnt de gezondste sport te zijn. En gezonde dingen gaan eten.
best wel goed idee!
maar schaam me dan dood!!
fjordowner18 schreef:superXmacho schreef:ik rij paard..
ik deed aan kickboxen
en eet best veel vind ik zelf
maar heo kan ik het beste afvallen en ik zit ook met het probleem ik kan niet hardlopen enzo .
inverband met : ik me enkel 3 x stuk heb gehad en de laaste x is een half jaar gelden toen ben ik er ook aan geoperareerd dus hardlopen wil niet echt .
tja meer info zou fijn zijn, hoe zwaar ben je en wat is je lengte?
hoe is je eetpatroon?
wat eet je?
als je wil sporten raad ik je zwemmen aan, gebruik je al je spieren zonder ze te belasten.
superXmacho schreef:1.54 en weeg 67,5 kg.
op school eet ik 5 stukjes brood + koekje
en thuis tostie met kurrie , avond eten (1 x in de week patat met een friekandel ofzo)
en s'avond wat lekkers bijv. chips of een snoepje
moonsparkle schreef:daar heb je t al vervang die chips en snoep voor gezonde dingen een tosti is gezonder dan een broodje kaas dus dat kan geen kwaad. En waarschijnlijk beweeg je niet tot bijna niet meer als je savonds chips/snoep hebt gegeten.
esperance schreef:Weet en goeie dieet voor jou, het overgeef dieet..
KylaLover schreef:Probeer wat minder te snoepen, geen chips maar een appel. Vooral 's avonds niet te veel meer snoepen dit verbrand je namelijk neit meer. .
superXmacho schreef:we beginnen vandaag .
en wie weet wat een maand abo. voor een zwembad gemiddelt kost??
superXmacho schreef:we beginnen vandaag .
en wie weet wat een maand abo. voor een zwembad gemiddelt kost??