Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ecudes schreef:A dat heeft mn vriend ook, maar dan pas als we in bed liggen. Heerlijk, iemand die 7 keer het bed in en uit klimt op weg naar de wc...![]()
Maar volgens mij zit het bij hem gewoon tussen z'n oren. Je kan toch niet 7 keer achter elkaar moeten plassen??
Meikje schreef:Herkenbaar, heb een paar jaar last van gehad. 's Avonds kon ik niet slapen en dan telkens naar de wc moeten. Het was volgens mij gewoon puur geestelijk, net als wat Mango zegt. De fysiotherapeut gaf als advies: "niet meer naar de wc gaan als je al bent geweest". In het begin erg lastig, maar als je eenmaal 'uit de cirkel' bent gaat het een stuk beter. Succes
Ecudes schreef:A dat heeft mn vriend ook, maar dan pas als we in bed liggen. Heerlijk, iemand die 7 keer het bed in en uit klimt op weg naar de wc...![]()
Maar volgens mij zit het bij hem gewoon tussen z'n oren. Je kan toch niet 7 keer achter elkaar moeten plassen??
EvitaHitalia schreef:He dat heb ik ook wel is, dat ik soms echt heel erg veel naar de wc moet.. Ook heel vaak opvallend als ik bij iemand thuis ben.. Ook al heb ik helemaa niet veel gedronken ofzo..