in de avond vaak naar de wc moeten !!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moyra

in de avond vaak naar de wc moeten !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-08 20:51

Ik word er zo langzamerhand echt gestoord van. Sinds 3 maanen moet ik 4 maal per uur naar de wc. Overdags hoef ik nooit maar s'avonds is echt een ramp!!!

Heeft iemand misschien een idee hoe het kan komen ?

Guusje1

Re: in de avond vaak naar de wc moeten !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 20:52

He dat heb ik ook wel is, dat ik soms echt heel erg veel naar de wc moet.. Ook heel vaak opvallend als ik bij iemand thuis ben.. Ook al heb ik helemaa niet veel gedronken ofzo..

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 20:53

Hou je het overdag onbewust toch op oid? Misschien dat je je 's avonds meer ontspant en meer bewust bent van wat je doet ofzo.
Ik heb ook vaak van die buien, maar dat is echt maar af en toe Nagelbijten / Gniffelen

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 20:54

meld zich,
heb ik dus ook last van,
vooral als het bed tijd is,
voordat ik dus ga slapen ben ik 3 keer na de wc geweest,
en als ik een paar uur verder ben word ik om het uur wakker word er ook niet goed van,
maar heb het ook overdag.

Strawberry_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 20:57

Ik denk dat je juist 's avonds moet omdat je overdag niet goed naar de wc gaat. Had er eerst ook last van, maar tegenwoordig niet meer Lachen

Djesseka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:15

Heb er ook last van. Overdag misschien twee keer, 's avonds wel vier keer. Heb 's avonds ook heel erg dorst, overdag niet.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 22:13

ik moet ALTIJD vaak naar de wc.. erg irritant
maar savonds moet ik wel vaker ja..
heeft denk ik te maken met dat je overdag drinkt
ook koffie en thee zijn vaak grote boosdoeners Tong uitsteken

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-08 23:58

Overdags heb ik vol op aan het werk. Maar als ik merk dat ik moet ga ik ook echt. Overdags drink ik amper het is meer s'avonds maar zodra ik thuis ben begint het gedonder altijd gelijk. Het is standaard dat ik bij mijn paard ook vaak moet KnipoogWaar ik dus s'avonds ben.

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 00:55

A dat heeft mn vriend ook, maar dan pas als we in bed liggen. Heerlijk, iemand die 7 keer het bed in en uit klimt op weg naar de wc... Dromen

Maar volgens mij zit het bij hem gewoon tussen z'n oren. Je kan toch niet 7 keer achter elkaar moeten plassen?? Gestoord

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-08 19:10

Ecudes schreef:
A dat heeft mn vriend ook, maar dan pas als we in bed liggen. Heerlijk, iemand die 7 keer het bed in en uit klimt op weg naar de wc... Dromen

Maar volgens mij zit het bij hem gewoon tussen z'n oren. Je kan toch niet 7 keer achter elkaar moeten plassen?? Gestoord

duidelijk wel, ik heb dat namelijk ook. Maar ik hou het vaak op omdat ik echt geen zin heb iedere keer naar de wc te moeten....

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 00:58

Ik heb er ook last van.
Tijdje terug moest ik voor ik op bed kon gaan liggen eerst 3 keer naar de wc, zat alleen maar tussen mn oren.

Maar als ik nog water gedronken heb voor het slapen moet ik wel altijd veel naar de wc.

Meikje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 13:57

Herkenbaar, heb een paar jaar last van gehad. 's Avonds kon ik niet slapen en dan telkens naar de wc moeten. Het was volgens mij gewoon puur geestelijk, net als wat Mango zegt. De fysiotherapeut gaf als advies: "niet meer naar de wc gaan als je al bent geweest". In het begin erg lastig, maar als je eenmaal 'uit de cirkel' bent gaat het een stuk beter. Succes Lachen

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 14:03

Meikje schreef:
Herkenbaar, heb een paar jaar last van gehad. 's Avonds kon ik niet slapen en dan telkens naar de wc moeten. Het was volgens mij gewoon puur geestelijk, net als wat Mango zegt. De fysiotherapeut gaf als advies: "niet meer naar de wc gaan als je al bent geweest". In het begin erg lastig, maar als je eenmaal 'uit de cirkel' bent gaat het een stuk beter. Succes Lachen

Ik moet s'nachts ook vaak naar de wc toe,overdag ook wel,maar niet zo vaak..
Ik heb 't wel 's geprobeerd om in te houden wat jij al zegt,maar als ik dan s'morgen weer wakker word staat mijn blaas zo'n beetje op knappen, en dat lijkt mij eigelijk ooK niet zo gezond...

maximee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 16:31

Ik meld me ook eventjes!

Het is zo rottig he! Toen wij onze badkamer aan het verbouwen was ging ik écht wel 10x naar beneden s avonds, maar boven is het ongeveer 4x in de avond.

Echt heel raar. Misschien langzaam afbouwen dat dat helpt!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 11:00

Ik heb het ook eigenlijk altijd.
Wel heb ik heel veel last van blaasontstekingen.
Maar ook als ik geen ontsteking heb, blijf ik naar de wc gaan Scheve mond

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 11:31

Ik kan iig wel een hele nacht heel goed doorslapen zonder naar de wc te moeten, maar dan moet ik 's ochtends wel écht gaan anders doe ik het in mijn broek Haha!
Mijn vriend gaat 's nachts ook errug vaak naar de wc (vind ik dan, aangezien ik niet ga), zo'n 4 keer haalt hij makkelijk. Maar die drinkt 's nachts ook water, dat zal ook wel schelen. Maar ik wordt er wel elke keer wakker van Nagelbijten / Gniffelen (dat drinken én dat naar de wc gaan Vork )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 14:46

Heb ook zoiets een tijdje gehad, ik kwam in het ritme dat ik voor het slapen gewoon eventjes naar het toilet moest (heel normaal Knipoog) Maar ook dat ik altijd snachts wakker werd (soms tot wel een paar keer toe) en dan wéér naar het toilet moest Nagelbijten / Gniffelen

Ben gewoon toen op de avond minder gaan drinken. Daardoor kwam ik uit mijn ritme om op die bizarre tijden naar het toilet te moeten.

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 22:25

Ecudes schreef:

heb ik dus ook last van,
maar ik was vroeger een bedplasser Bloos
en werd 3 eer in de nacht wakker toen gemaakt voor te plassen,
dus nu zit dat denk ik tussen de oren,
ik moet dus echt heel erg vaak na de wc.

maximee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 13:00

Jaah ik denk dus ook best wel vaak dat het hier ook tussen de oren zit, want de helft van de tijd is het dus loos alarm Bloos, maar toch gwn stug blijven gaan ..

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 13:02

Ik moet 's avonds ook veel vaker plassen, maar dan drink ik ook veel meer. Overigens ga ik voordat ik ga slapen ook ongeveer 4 x naar de wc, en er komt dan toch echt elke keer iets uit, ik kan dus niet leeg plassen. Een heel irritant probleem.

Op de middelbare school was ik helemaal slecht bezig, dan dronk ik overdag bijna niets, en dan ging ik dus als ik mijn bed uit kwam (7.30) naar de wc, en dan pas weer rond 17.00.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 13:04

ik heb t zelfde probleem. heb besloten savonds minder te drinken, maar hielp niks en ik kreeg alleen maar meer dorst... ik lees mee. ben benieuwd naar andere suggesties...

Chocotof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 15:56

Ik meld me ook.

Heb het eigenlijk alleen s'avonds en kan dan gerust
6 keer per uur naar de wc gaan om te plassen..

Erg vervelend, zeker als je bij andere mensen thuis
bent.

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 23:48

EvitaHitalia schreef:
He dat heb ik ook wel is, dat ik soms echt heel erg veel naar de wc moet.. Ook heel vaak opvallend als ik bij iemand thuis ben.. Ook al heb ik helemaa niet veel gedronken ofzo..

Inderdaad, heb ik ook bij anderen. Bloos!
's Nachts bijna nooit, wel in de ochtend, maar als ik bij mijn vriend ben knap ik zowat 's ochtends vroeg. Ik vlieg dan echt de trap af als een ballon. Clown

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 23:52

Ik heb dat heel lang gehad, als ik maar iets voelde MOEST ik naar de wc Nagelbijten / Gniffelen
Ben er nu een beetje 'overheengegroeid' maat moet toch voor ik naar bed ga even goed uitgebreid 'uitlekken' Vork

maximee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 18:46

Patriciavt dat ga ik ook is proberen, écht alles (ook voor je gevoel) er uit laten lopen en dan niet meer gaan!

Bah, zo vervelend altijd!