Pijn in borsten...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jarrah

Pijn in borsten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-08 21:05

Hmm ik heb even getwijfeld om het hier neer te zetten, maar hoop hiermee toch misschien een beetje duidelijkheid te krijgen...
Ik heb namelijk sinds een week of 2 steeds pijn in mijn borsten, het zit onder mijn tepel en het trekt van binnenuit, een heel vervelend gevoel...
Ik was even bang zwanger te zijn, hoewel mijn vriend en ik echt altijd uiterst voorzichtig zijn, maar voor de zekerheid toch maar even een test gehaald en deze wees gelukkig op negatief Lachen
Dat is dus iig uitgesloten, maar toch vraag ik me af waar dat vandaan komt...

Even voor de duidelijkheid: het is dus aan allebei mijn borsten, het zijn geen steken of iets dergelijks, ik heb het ook niet continue, maar soms begint het ineens te trekken en kan ik echt uren er last van hebben...

Ik heb besloten om volgende week even naar de dokter te gaan als ik er dan nog last van heb, maar ik hoop dat iemand mij misschien al een beetje kan vertellen waar het eventueel vandaan zou kunnen komen Lachen

Alvast bedankt!! Lachen

marleen_usar

Re: Pijn in borsten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 22:20

Ik heb 3 zwangerschapstesten gedaan en die waren alle 3 negatief,bij alle 2 mijn zwangerschappen voelde ik dat het eerst in mijn borsten.Ze waren strak en je zag duidelijk blauwe aderen lopen, na 3 maanden gaf de test pas positief aan, wil je niet bang maken maar negatief is niet altijd negatief.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 22:23

Is ook het eerste waar ik aan dacht, even een nieuwe test laten doen, desnoods bij de HA Lachen

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-08 07:25

Mwa zwangerschap is echt zo goed als uitgesloten... ik ben én aan de pil en we doen áltijd even een rubbertje om... Knipoog
Pil vergeet ik echt nooit, ben de laatste weken/maanden niet aan de diaree geweest of overgegeven en rubber is nog nooit gescheurd oid...
Wij willen allebei erg graag kinderen, maar wel pas als we alles voor elkaar hebben en vandaar dat wij daarin dus echt uiterst voorzichtig en ik kan me dat dus echt niet voorstellen...

Maargoed... als het aan blijft houden ga ik volgende week wel even naar de dokter, want het zit me iig niet helemaal lekker Lachen

Bedankt voor de reacties!! Lachen

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 07:53

ha kan geen kwaad denk ik... succes!

bianca78

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 08:03

Je zal niet de eerste zijn waarbij een test pas na een tijdje positief aangeeft.
Succes ermee Knipoog

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 08:54

Nouja, je hoeft heus niet zwanger te zijn. Pff, iedereen wijst gelijk daar naar toe. Jullie doen het altijd dubbel safe dus ik zou me daar niet teveel zorgen om maken Knipoog Ik zou wel even naar de huisarts gaan als het niet over gaat!

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-08 08:57

Sophie2 schreef:
Nouja, je hoeft heus niet zwanger te zijn. Pff, iedereen wijst gelijk daar naar toe. Jullie doen het altijd dubbel safe dus ik zou me daar niet teveel zorgen om maken Knipoog Ik zou wel even naar de huisarts gaan als het niet over gaat!

Pff dank je wel... eindelijk iemand die luisterd... Lachen
Het zou gewoon wel heeeel erg voorbarig zijn als ik zwanger zou zijn, dus ik zit ook niet op die reactie te wachten...
Ik wil gewoon weten wat het naast zwangerschap nog meer kan zijn... Lachen

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 09:06

probeer koude compressen (evt maandverband in vriezer en dat ik je bh), ook wil een strakke bh wel wat pijn verlichten. Maar als je er echt last van heb is een bezoekje bij de HA volgens mij het verstandigste

sharief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 11:07

Zit je misschien ongeveer 1 week voor je maandelijkse perikelen? Sinds een paar jaar heb ik dan last van zere plekken in mijn borsten. Gaat n a1 week weer over, maar is erg lastig.
Zelf ben ik daarmee naar de ha geweest, zelfs doorgestuurd voor een mammografie , maar waren opgezette klieren.
Ik hoop dat dat het ook is bij jou, wel even voor de zekerheid naar de dokter hoor, al is het maar om je gerust te stellen mocht er niets zijn.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 12:07

Een aantal maanden voor mijn 25e kreeg ik bulten in beide borsten en vreselijk pijn, zo pijn dat ik niet eens meer met mijn bovenarmen langs mijn lichaam kon zitten. Daarmee ben ik naar de HA gegaan en het bleek dat mijn borsten aan het groeien waren, hij zei dat dat 'weleens' voorkomt bij volwassenen.

Nu begint het tijdens de 3e week van elke pilstrip; gezwollen pijnlijke borsten.

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 13:25

Dat wat Quellian voorsteld wou ik ook al vermelden jah.
Een ex van een maat van mij had op een gegeven moment ook last van haar borsten en was dus ook bang dat ze zwanger was, maar huis tuin en keuken test wees uit van niet.
Het hield aan, dus maar even naar de ha geweest en ook zij had er last van dat haar borsten aan het groeien waren en ze was 23.

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 13:30

Het kan ook door je pil komen, in de vorm van een bijwerking, zeker als je kort voor de stopweek zit, dan heb ik er ook altijd last van. Maar als je het niet vertrouwd gewoon even naar de huisarts gaan dan weet je het zeker.

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 15:46

ja ik ga inderdaad met supertinkie mee, kort voor de stopweek had ik ook altijd last van pijnlije borsten, daarom dat ik ook toen ik wel zwanger was niet meteen bedacht dat het zo ws.