Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Regard Lagon (druppels)
Comfort, bescherming, reiniging en verfraaiing van uw ogen. Regard Lagon bedekt het hoornvlies met een dun laagje hygroscopische vloeistof dat vocht betrekt uit de lucht. Hierdoor biedt het bescherming in droge ruimtes, tegen (sigaretten) rook en tegen extreme weersomstandigheden. Het bevat extracten van planten en bloemen die bekend staan om hun kalmerende en verzorgende werking, waaronder toverhazelaar, korenbloem, roos en kamille. Het reinigt en verzacht de ogen en biedt comfort o.a. bij droge ogen en bij het dragen van contactlenzen. Ook cosmetisch gezien biedt het meer dan een gewone oogdruppel, het verfraait de ogen door het oogwit weer sprankelend en witter te maken. Rode adertjes verdwijnen niet, de natuurlijke schittering in de ogen komt wel terug!
http://www.toffoptiek.nl/index.php?producten
Pascal schreef:een lijntje speed nemen.... schijnt je oogwit ook erg wit van te worden... ik zou iig niet beginnen aan troep in mijn ogen..
Redrumfox schreef:Pascal schreef:een lijntje speed nemen.... schijnt je oogwit ook erg wit van te worden... ik zou iig niet beginnen aan troep in mijn ogen..
Als we het dan toch over troep hebben..
MoonChloe schreef:Een vriend van mij had ooit uit amerika een flesje vloeistof meegenomen waarvan je oogwit wit werd. (hij blowt heel veel en omdat hij geen zin had om betrapt te worden deed hij dat.)
Hij heeft nooit last van zijn ogen gehad.
Maar toch ik zou het niet durven. Maar waarom wil je eigenlijk wittere oogwit?
milo schreef:MoonChloe schreef:Een vriend van mij had ooit uit amerika een flesje vloeistof meegenomen waarvan je oogwit wit werd. (hij blowt heel veel en omdat hij geen zin had om betrapt te worden deed hij dat.)
Hij heeft nooit last van zijn ogen gehad.
Maar toch ik zou het niet durven. Maar waarom wil je eigenlijk wittere oogwit?
best bijzonder vind ik het toch..
je niet druk maken om je hersens die je kapot maakt, maar wel je oogwit, anders zien paps&mams wat je uitspookt