Ik zit in een MEGAdip

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suus__

Ik zit in een MEGAdip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-08 12:54

Ik voel me echt zó rot de laatste tijd, op school gaat het onzettend slecht.
Moet het jaar overdoen en naar een andere school. Kreeg laatst ookal een SMSje dat ik met me verzorgpony moet stoppen. En heb amper vriendinnen, 1 die ver van me af woont dus haar kan ik amper zien. Gelukkig is zei een vriendin die ik ook nooit zal kwijtraken.
En der komt ook nog is bij dat ik autisme heb (PDD-Nos). En mijn ouders raken hier ook helemaal gestrest door waadoor de sweer thuis ook helemaal niet leuk meer is, mijn moeder is overspannen en mijn vader moppert alleen maar.
Ik begin gewoon een beetje depressief te raken. Mijn ouders zijn al bij een psygolooch.
Pff ben echt de kluts kwijt

Judje

Re: Ik zit in een MEGAdip

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 16:19

Jeetje, dame, dat is niet zo'n erg leuk verhaal.
Jouw ouders lopen al bij een psycholoog, maar denk je niet dat dat ook voor jou kan werken?
Zelf ben ik net met mijn behandeling klaar en het heeft me echt SUPER geholpen. Ik hoop dat het jou ook zo kan helpen.
Mocht er nog meer zijn, wil je wat kwijt: altijd ruimte in mijn PBbox!

Heel veel sterkte en succes iig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 16:48

Pff meis dat is minder.. Ach gut
Andere school kan je positief zien; nieuwe mensen leren kennen. Lachen En een jaar overdoen lijkt vervelend maar ik heb het zelf ook gedaan en het geeft je wat rust omdat je de stof al gehad hebt. Waarom moest je met je verzorgpony stoppen? Mijn ouders zijn ook allebei overspannen en depressief geweest en ik weet hoe vervelend dat is. Het is iets wat je moet accepteren en dat gaat niet makkelijk. Misschien is het voor jou een idee om iemand te zoeken bij wie je je goed voelt (familie oid, hoeft geen professionele hulp te zijn) bij wie je je ei kwijt kunt. Krijg je hulp/ medicijnen voor je PDD-Nos?

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-08 18:02

@ Juul,
De eigenaar gaat hem nu zelf met een vriendin doen.
Helaas bestaan er geen medicijnen voor autisme Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 18:41

Hmm okee dat is dan minder. Nagelbijten / Gniffelen

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 18:50

Zit je bij een sport club ofzo? Daar leer je altijd wel nieuwe vriendinnen kennen! Lachen
Verder is het heel moeilijk ik weet het. Misschien idd een idee om zelf ook is te kijken of een psycholoog niks voor je is?
Mijn PB staat altijd open he. Lachen
Succes meid!