Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:Hmm vervelend. Ik heb ook geen idee wat het kan zijn. Als je zegt dat je intensief sport, heb je toch genoeg 'ontspanning in je hoofd'. Dat kan het dus ook niet zijn.Ze weten niet wat het is helaas.
barbara1970 schreef:Het klinkt een beetje als een depressie. je hoofd niet leeg kunnen maken, het gevoel niet aanwezig te zijn enz.
Een depressie kan je inderdaad ook extreem moe maken, ik heb namelijk de zelfde symptomen maar bij mij komt het door een bepaald stofje te weinig aanmaken en met de juiste medicijnen lukt het nu aardig.
Lichttherapie gaat de moeheid tegen, kuurtje zonnebank doet echt wonderen.
Juul schreef:barbara1970 schreef:Het klinkt een beetje als een depressie. je hoofd niet leeg kunnen maken, het gevoel niet aanwezig te zijn enz.
Een depressie kan je inderdaad ook extreem moe maken, ik heb namelijk de zelfde symptomen maar bij mij komt het door een bepaald stofje te weinig aanmaken en met de juiste medicijnen lukt het nu aardig.
Lichttherapie gaat de moeheid tegen, kuurtje zonnebank doet echt wonderen.
Daar kwam mijn moeder idd ook al mee, een depressie. Zou best kunnen.. ik heb het eerder gehad. Ik slik nu tijdelijk Valeriaan om wat rustiger in m'n hoofd te blijven want mijn gedachten spelen de laatste tijd als het ware met me (ik denk rare dingen). Misschien ook een idee voor TS? Het is geen slecht spul, je word er rustiger van en vrolijker.