duf in hoofd en nooit helder

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

duf in hoofd en nooit helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-08 14:46

Wie herkend dit, het is echt heel lastig.Het is mistig zeg maar, mijn hoofd is vol en ik krijg hem niet leeg.Dit is al jaren zo hoor maar ik heb er schoon genoeg van,ik ben ook al jaren moe maar sinds ik fanatiek sport gaat dat steeds beter.Ook heb ik malende gedachtes heel vaak,maar ik mediteer en dat werkt goed.Ik ben zeg maar niet aanwezig hier,ik ben ook slecht geaard dat weet ik maar ook daar werk ik aan.Ik wil gwoon weer eens helder kunnen denken.

Hvelreki

Re: duf in hoofd en nooit helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 14:48

Verlucht je de kamers in je huis genoeg? Het lijkt misschien te simpel maar het kan heel wat veroorzaken Ja.

Ben je er al eens mee naar de dokter geweest? En wat zegt die ervan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 14:48

Ik heb het ook. Geen idee wat het is, dokter ook niet...

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-08 14:49

Ze weten niet wat het is helaas.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-08 14:50

Ik ga toch maar eens googelen je weet maar nooit.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 14:52

gebruik je medicatie waar het een bijwerking van kan zijn? heb ik namelijk wel...

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 14:55

marleen_usar schreef:
Ze weten niet wat het is helaas.
Hmm vervelend. Ik heb ook geen idee wat het kan zijn. Als je zegt dat je intensief sport, heb je toch genoeg 'ontspanning in je hoofd'. Dat kan het dus ook niet zijn.

Inderdaad, wie weet vind je op google wel wat. Succes. Lachen

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-08 14:57

Nee ik gebruik geen medicijnen,en op google staat dat het o.a een schildklier probleem kan zijn maar dat is al vaak getest.Ook zijn mijn vullingen vervangen door witte vanwege hoofdpijn,hoofdpijn ging weg maar duf helaas nog steeds.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-08 15:06

Het is echt iets van een slecht werkende schildklier dus een wisselende schildklier werking,ik heb nog kelpasan staan van vogel dat gebruik ik tegen mijn lage bloeddruk.Dat is ook werkzaam bij een slechte schildklier werking.Dus dat ga ik maar eens proberen.

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 15:11

Het klinkt een beetje als een depressie. je hoofd niet leeg kunnen maken, het gevoel niet aanwezig te zijn enz.
Een depressie kan je inderdaad ook extreem moe maken, ik heb namelijk de zelfde symptomen maar bij mij komt het door een bepaald stofje te weinig aanmaken en met de juiste medicijnen lukt het nu aardig.
Lichttherapie gaat de moeheid tegen, kuurtje zonnebank doet echt wonderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 15:17

barbara1970 schreef:
Het klinkt een beetje als een depressie. je hoofd niet leeg kunnen maken, het gevoel niet aanwezig te zijn enz.
Een depressie kan je inderdaad ook extreem moe maken, ik heb namelijk de zelfde symptomen maar bij mij komt het door een bepaald stofje te weinig aanmaken en met de juiste medicijnen lukt het nu aardig.

Daar kwam mijn moeder idd ook al mee, een depressie. Zou best kunnen.. ik heb het eerder gehad. Ik slik nu tijdelijk Valeriaan om wat rustiger in m'n hoofd te blijven want mijn gedachten spelen de laatste tijd als het ware met me (ik denk rare dingen). Misschien ook een idee voor TS? Het is geen slecht spul, je word er rustiger van en vrolijker. Lachen

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 16:35

Het is inderdaad onbewuste depressie en ook onbewuste angsten die je eventueel heb

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 20:51

Juul schreef:
barbara1970 schreef:

Daar kwam mijn moeder idd ook al mee, een depressie. Zou best kunnen.. ik heb het eerder gehad. Ik slik nu tijdelijk Valeriaan om wat rustiger in m'n hoofd te blijven want mijn gedachten spelen de laatste tijd als het ware met me (ik denk rare dingen). Misschien ook een idee voor TS? Het is geen slecht spul, je word er rustiger van en vrolijker. Lachen

die rare dingen die je denkt, toch niet z.... wil het niet eens uitspreken.
Wacht niet en ga morgen naar je huisarts, nog een sympthoom is geen beslissingen kunnen nemen, zelfs de kleinste niet zoals de dokter, ga gewoon ,wat heb je te verliezen toch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 00:12

Neehoor geen zelfmoordgedachten gelukkig. Lachen Ik heb nu 3 jaar terug een angststoornis en een depressie gehad en daarmee kan je die gedachtes vergelijken. Google maar eens op angststoornis, dan snap je het beter denk ik.