oorontsteking

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ninaricci85

oorontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-08 12:57

bah, heb sinds een paar dagen oorontsteking. had al een weekje last van mijn oren tijdens het douchen. maar het werd erger en ik ben eergisterenavond naar de huisartsenpost geweest omdat de arts van het ggz waar ik verblijf niet langs wilde komen. goed dat ik ben gegaan want het bleek een fikse oorontstekin te zijn. heb nu druppels en moet dat een week volhouden. het doet echt pijn, en ik ben zo doof als wat. nou ja, gaat wel weer over.

Judje

Re: oorontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 14:11

Dat is echt zo vervelend (beetje understatement, maarja, mag niet schelden hier he)!
Heel veel beterschap iig!

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 14:46

Ik weet hoeveel een oor kan zeer doen, dat is echt serieus wat Ach gut .

Beterschap, hopelijk geneest het snel. (Bij mij geneest een oorontsteking toch meestal vlug dus...) Lachen

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 14:47

Auw!!
Nou veel beterschap dan maar.

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-08 15:48

jeetje, de pijn is echt niet te harden. gisteren terug geweest naar de dokter maar er zit allemaal pus in mijn oor. ik ben nu ook stokdoof en krijg nu een soort olie ingedruppeld 3x per dag, dan kan de dokter maandag mijn oor uitspuiten. maar ik vind het echt vreselijk pijn doen. heb ook nog verdovende druppels gekregen, maar ja als er zoveel vuil in je oor zit komen die druppels ook niet op de plaats van bestemming. balen dus.