Ik loop leeg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Uthrick

Ik loop leeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-08 12:14

Ik wist niet dat het heerste maar ik heb het toch te pakken Verdrietig En dan bedoel ik de buikgriep, ik werd vanmorgen om 5:00 wakker met buikpijn en een misselijk gevoel dat steeds erger werd. Ik gedachte hoorde ik mijn moeder zeggen: Als je nou overgeeft, dan ben je tenminste van dat misselijke gevoel af. Pling
Maar ja, ik heb eeb soort van overgeeffobie dus ik lag te hopen dat het over ging. Ik moest om 6:45 met de trein en om 7:30 beginnen maar ik heb de wachtcommadant maar even gebeld en gezegd dat ik niet kwam, misschien na de middag.
Toch nog even geslapen en toen werd ik wakker en mocht een sprint trekken naar de wc Ziek
Toen voelde ik me al een stukje beter dus ik besloot om te gaan douchen. Na het douchen een glas water gedronken en dat had ik beter niet kunnen doen want dat kwam er in 2 keer weer uit.

Ik blijf nu pijn in mijn buik houden, en durf niks meer te eten/drinken. Ga zo mijn korps maar eens bellen dat ik helemaal thuis blijf vandaag en nu mijn bedje weer induik.

Nog meer zieken hier?

polly2

Re: Ik loop leeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 12:15

Ik ben een beetje misselijk....hoop niet dat ik het ook krijg!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 12:17

Ik heb het vorige week gehad,zomaar opeens.Gelukkig duurde het maar 1 dag.Heb er zeker 10 jaar geen last van gehad van diareé,maar blijkbaar heerst het toch wel dan.Beterschap en hoop dat het morgen ook bij jou over is.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 12:19

hihi, die titel...

veel beterschap he! kopje thee misschien beter dan koud water?

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 12:21

Ik heb het ook van de week gehad... Thee en droge beschuit... dat werkt... sterkte hoor.. het is K om je zo misselijk te voelen..

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-08 12:33

Ik heb net thee gedronken, even afwachten hoe dat gaat maar tot nu toe blijft het er in. Mijn teamchef belde mij net en "verbood" mij om naar het werk te komen. Neem maar lekker een dagje vrij meisje, je hebt toch veel te veel uur staan en zometeen steek je ons ook aan.
Pff, hopen dat ik morgen weer beter ben.

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 13:15

polly2 schreef:

Pffff.... over aanstellen gesproken Slapen

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 13:16

Ik weet niet aan welke kant het eruit komt. Maar als ik jou was zou ik lekker de hele dag lekker op de bank of in bed liggen. Lekker uitrusten en af en toe kleine slokjes water nemen. Bouillon of thee is ook goed, het eerste vult je zoutverlies weer wat aan.

Ik raad je ook niet aan om iets extra's te eten vandaag, want dan begin je weer van voren af aan.

Sterkte, het is erg vervelend!

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 13:18

Beterschap!!! Overgeven en griep is geen pretje.
Ik heb er ook last van gehad tijdens de paasdagen. Echt heel vervelend. Het heeft zo'n anderhalve dag geduurd en ik ben nu wel echt verkouden maar gelukkig is de buikgriep over...
Heel veel sterkte!

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 14:15

Litterbox schreef:
polly2 schreef:

Waar deze opmerking nou weer op slaat weet ik niet en wil ik ook niet weten.
Maar normaal vind ik het niet, hoe weet JIJ nou of zij zich aanstelt? Jij voelt toch niet wat zij voelt?

Dame, heel veel beterschap!
Lichte thee, licht verteerbaar eten en een lekker warme deken zal je hopelijk helpen.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 14:52

Vannacht heb ik ook misselijk in mijn bed gelegen, maar ik ben dan ook ultragevoelig voor maag- & darminfecties (echt geen pretje!). Nagelbijten / Gniffelen

Ik ken je gevoel, echt waar, heb ook zo'n soort overgeef-fobie. Maar ik ben al bang om iets slechts te eten, want ik heb echt snel last van m'n maag... En er zijn een heleboel dingen waar ik niet tegen kan.
Als ik moet overgeven, eet ik ook een hele dag niets (en drinken wat cola, vind ik goed helpen tegen maaglast). Geroosterd brood is trouwens beter te verteren vind ik.
Laatste keer dat ik nog vreselijk last had van m'n maag was met Kerstmis...

Beterschap Ach gut .

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 15:03

Judje schreef:
Litterbox schreef:

Waar deze opmerking nou weer op slaat weet ik niet en wil ik ook niet weten.
Maar normaal vind ik het niet, hoe weet JIJ nou of zij zich aanstelt? Jij voelt toch niet wat zij voelt?

Dame, heel veel beterschap!
Lichte thee, licht verteerbaar eten en een lekker warme deken zal je hopelijk helpen.

Je gaat toch niet in andermans ziekzijn topic alleen zeggen dat je een beetje misselijk bent? Dat vind ik gewoon aandachttrekkerij. Hier, dan weet je het alsnog.

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 09:08

Jemig Litterbox Scheve mond het heeft helemaal niks met aanstellen te maken???? Ze zegt gewoon dat ze ook wat misselijk is en hoopt dat zij het niet krijgt.. Jemig, ga even afkoelen ofzo?

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 09:52

Maak je maar op een voor dagje wc-rennen dan, goed voor de conditie Haha! Bij mij was het afgelopen weekend na één dag weer over trouwens, dus ik hoop voor jou dat het ook niet te lang duurt.

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 09:57

@ litterbox, de ts vraagt toch of er nog meer zieken zijn? waar polly2 doodnormaal op reageert dat zei wat misselijk is en hoopt dat ze het niet ook krijgt. Ik snap niet wat dat met aanstellerij te maken heeft.

ik heb iig getemd

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 09:58

Hoe gaat het nu Uthrick????

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 12:05

Lekker he? Clown

Ik zit er ook middenin, ben 2 dagen thuis gebleven van m'n werk, maar zit nu met kramp op m'n werk Nagelbijten / Gniffelen

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 10:10

Aii das echt vervelend! ik haaat het ook om overtegeven, Een jaar terug had ik uitdrogingsproblemen, ik dronk te weinig.. alles wat erin kwam lag er binnen 5 minuten weer uit, toen durfde ik gewoon niets meer te eten of te drinken en werd ik alleen maar nog zieker, ik had toen zó een vies spul gekregen van de dokter, wat je moest drinken bah gadver! ik kon dat 10 minuten ongeveer binnenhouden Schijnheilig Daar heb ik een week last van gehad, aangezien ik zowat geen eten binnenkreeg was ik ook wat kilotjes afgevallen, en ik heb der al niet zoveel.. Nagelbijten / Gniffelen

Nu ben ik ook stront verkouden, woensdag ging ik ziek naar huis van school, omdat ik zo verkouden was maar die avond wel naar dirty dancing musical moest, ik móést gewoon haha! uiteindelijk gegaan, maar nu zit ik dus nogsteeds ziek thuis..

Maar natuurlijk niet zo erg als wat jij hebt, overgeven, dát is echt... poedersuiker Vork

Heel veel beterschap!

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 14:00

Ach gut

Sterkte, zeker als je last heb van een (vorm van) overgeeffobie(ik heb het ook en als ik iets echt heel eng vind).
Hoop voor je dat het snel afgelopen is. Gewoon goed rusten. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 14:03

En als je water niet binnenhoudt, los dan een theelepeltje zout op in een liter. Dan neemt je lichaam het sneller op.

Sterkte!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 14:05

Beterschap joh!! Hier nog 1 met overgeef fobie.. Blij te horen dat ik niet de enige "aansteller" ben als het om overgeven gaat!!

Indd thee, billion(schrijf je toch zo?) en dat soort dingen Ja
En misschien een dvd'tje van De Lama's? Knipoog Geeft je afleiding

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 14:06

Ik had het laatst ook,
nou ja, kwam bij mij alleen via de bovenkant er weer uit.
Slappe thee geprobeert.. water ... alles kwam er na 10 minuten weer uit,
heb snachts jankend op de vloer van de badkamer gelegen, wat voelde ik me zielig, dacht dat ik doodging..

Had HAP gebeld, kreeg ik eerst taxicentrale aan de lijn Haha! (scheelde een cijfertje Bloos! )
maar ik kreeg iig als tip , dat ik even moest wachten met nuttigen van eten of drinken. Pas een uur na laatste keer overgeven moest ik hele kleine slokjes (een per 20 minuten) water nemen. En dit een aantal uur zo volhouden.
Dit hielp wel iets..

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 14:08

Hahaha ik hoor het zo zeggen "Goedemiddag met Taxibedrijf ''''''' ".
Maar gelukkig dat dit ook hielp Ja moest een vriendin van me na haar operatie aan dr amandelen ook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 14:34

Heb dat ongeveer 2 maandjes geleden gehad.
Ik ging naar boven om te slapen. Lag in bed en voelde me een beetje misselijk worden, dus ik dacht 'ik fris me een beetje op in de badkamer'. En ja hoor, kon gelijk door naar de WC Huilen van het lachen
Heel de nacht alleen maar overgegeven (enneh, van onderen ook Bloos) .. Ieder kwartier.
Van ongeveer half 11 s'avonds tot half 8 smorgens. Geen pretje dus Nagelbijten / Gniffelen

Ben toen gewoon in bed gaan liggen en lekker gaan uitzieken. Gewoon een bakje naast me bed en klaar. Als ik moest spugen, ga het vooral niet tegen houden .. Met zo'n buikgriep kan het er beter uit dan dat het erin blijft. (Je gaat niet voor niks overgeven en aan de diarree Knipoog)
En ook ik heb echt een heken aan overgeven, liever niet dan wel !
Maar .. Ik bedenk maar zo 'Je gaat er niet dood aan, het is het einde van de wereld niet'. Ik bedoel, er zijn zo veel ergere dingen op de wereld dan een beetje overgeven .. Toch Huilen van het lachen ?
Nou zo denk ik dan Knipoog

Probeer gewoon wel een beetje te drinken, want anders heb je echt kans dat je gaat uitdrogen.
De rest van de week zul je je wat zwak voelen (ik heb dr iig een week last van gehouden.)
Probeer ook gewoon wat lichts te eten ; cracker, beschuitje enz. Als dat er al in blijft, ben je op de goede weg Ja

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 15:59

Pff komt me bekend voor..
Mijn dochtertje van bijna 7 maanden is er mee begonnen..
Overgeven en diarree, kon er wel 5 keer per dag in bad doen omdat de poep zo snel uit haar kontje kwam dat het gelijk naar boven schoot en over dr rugje heen zat. Ach gut Elke dag wel 2 wassen extra..
Toen begon mijn man, die er gelukkig na 1 dag vanaf was.. En ja hoor, toen was ik aan de beurt Vork Vanaf afgelopen zaterdag met hoge koorts en diarree en overgeven aan toe. Op woensdag was het pas weer een beetje gezakt en kon ik pas weer iets binnen houden. Wel een snelle manier van afvallen, alleen zeker geen prettige Clown