Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kanelly schreef:Ja Manie dat zou kunnen. Het kan een bijwerking zijn ( hoeft niet, 5 van mijn cliënten zitten aan de antipsychotica en geen 1 met overgewicht) maar ook al zóu hij overgewicht hebben, dan is dit nog geen normaal voedingspatroon voor een volwassen man van 1.84.
En iemand met diabetes, kan normaliter niet 'stabiel' zijn op slchts 3 maaltijden per dag ( zeker niet zulke kleine maaltijden ).
En als hij verder op normaal gewicht zit, is het echt veel te weinig...
Kanelly schreef:Echt waar? Als de weegschaal dat echt aangeeft is het niet goed hoor!
Bedoel, ik ben zelf 1.86 en weeg krap aan 66/ 67 kilo en dat is voor mij eigenlijk al te weinig. ( en ik eet zeker 3x zoveel als jou oom)
Laat staan voor een volwassen man! Wat zegt jullie huisarts hier van?
Ik zou toch echt een gesprek gaan eisen. Met jullie huisarts erbij als dat gaat.
Tevens zou ik een overzicht willen van het kostenplaatje van jullie oom, inclusief alle facturen e.d.
( ja, sorry voor m'n achterdocht, maar ik werk zelf in de zorg en heb ook vaak genoeg vraagtekens bij waar het geld nou allemaal blijft )
Kanelly schreef:( ja, sorry voor m'n achterdocht, maar ik werk zelf in de zorg en heb ook vaak genoeg vraagtekens bij waar het geld nou allemaal blijft )
Kanelly schreef:Als ik het goed begrepen heb, zit hij niet in een instelling, maar woont hij nog 'zelfstandig' en wordt de hulp geboden door de thuiszorg toch?