Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sammy1 schreef:meld zich,
medicijn moet jezelf betalen zover ik weet,
maar weet het niet zeker omdat ik nog voorraad heb van vorig jaar,ik kreeg ook echt de kriebelhoest en ook hel erg trillen,zijn bekende bijwerkingen,
je moet denken symbicort is een heel zwaar pompje,
en die poeder gaat meteen vol de longen in,
ik gebruik het nu van 2000 af dus ben er aan gewend,en hoef nu niet meer te hoesten,
Mindim schreef:Ik ben 33.
Ik krijg het ook zo mee bij de apotheek, misschien krijg je een rekening achteraf? Ik weet dat per 1 januari 2008 je een eigen risico hebt van 150 euro, maar ik weet niet of de symbicort ook onder je eigen risico valt. Op het doosje staat dat het 50,11 euri kost voor 60 pufjes. Ik kan er dus een maand mee doen.sammy1 schreef:meld zich,
medicijn moet jezelf betalen zover ik weet,
maar weet het niet zeker omdat ik nog voorraad heb van vorig jaar,ik kreeg ook echt de kriebelhoest en ook hel erg trillen,zijn bekende bijwerkingen,
je moet denken symbicort is een heel zwaar pompje,
en die poeder gaat meteen vol de longen in,
ik gebruik het nu van 2000 af dus ben er aan gewend,en hoef nu niet meer te hoesten,
Wat bedoel je met een zwaar pompje? Ik ben nieuw in de medicijnenwereld van astma. Ik heb geloof ik wel de hoogste dosis van Symbicort, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb het ook niet gevraag(ja domdom) de diagnose astma kwam ook wat onverwacht, ik dacht niet dat ik dat had. Ik moet 8 mei naar de longverpleegkundige, ik zal dan ook eens wat op een briefje zetten.
Paula schreef:Jeetje, nu jullie het zeggen over die trillerigheid, sinds ik Symbicort gebruik heb ik daar ook last van. Maar heb ook last van slapheid in armen en benen, soms het gevoel dat ik er doorheen kan zakken. (net of je heel zenuwachtg en trillerig bent en dan niet goed wordt oid.) Zal het morgen eens in het ziekenhuis vragen, vind het namelijk erg irritant.
Jullie trouwens ook allemaal sterkte met de longproblemen. Hoesten en benauwdheid blijft een **** kwaal. Je wordt er zo moe van..