Zo'n 5/6 jaar geleden begon het. De diagnose was toen een osgood-Schlatter knie. Houdt in dat door de groei je spieren te sterk zijn voor je botten waardoor er een irritatie optreedt aan de peesaanhechting van de knie.
Toch ging het niet over en de pijn zat ook niet echt op de plek waar de pijn zou moeten zitten voor Osgood-Schlatter. Ik heb toen een kijkoperatie gehad maar ze konden niets vinden. Tijd met krukken gelopen omdat het gewoon echt teveel pijn deed en na de operatie natuurlijk

Toch is het wel over gegaan en ben een tijdje pijnvrij geweest. Het kwam weer, weer een tijd met krukken gelopen en daarmee ging het ook weer over.
Maar... het is er dus weer

Aan de binnenkant van mijn knie doet het gigantisch zeer als ik loop. Hoeft niet ver te zijn, stukje van 5 minuten kan het al aanwakkeren. Even door de c1000 lopen doet dus al pijn.
Huisarts heeft me weer doorgestuurd naar de orthopaed en daar kan ik 7 april terecht.
Nu zit ik wel even in dubio. Gisteren ben ik namelijk met Arjan naar Zwolle geweest om te winkelen maar omdat ik sochtends meteen al pijn had hebben we van te voren weer krukken gehaald om het te ontlasten.
Dan heb ik nog steeds wel een gevoelige knie maar het scherpe randje is er af. Vandaag was het wéér allemaal best pijnlijk maar ik twijfel of ik die krukken moet pakken. Het liefst zou ik het alleen voor echt verre dingen doen (zoals door de stad slenteren) maar ik weet niet of ik dat ga redden want sja, het is toch wel érg pijnlijk soms