Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
crossmonster schreef:Mijn dokter raadde me dus zelf aan om het andersom te doen, dus juist dingen eten die niet vezelrijk zijn
En dat hielp dus
olijfolie daar bak ik al mijn eten in, zal ook wel meehelpen
Fonnie schreef:Als ik het moet geloven heeft tegenwoordig heeft bijna iedereen een spastische darm.![]()
Erger me soms nogal aan de topics hierover die hierover zijn op bokt.
Bokkers die soms wat te vaak en soms wat te weinig naar de plee gaan en af en toe wat krampen hebben en dan zelf hun diagnose-stickertje opplakken en overal lopen te verkondigen dat ze een spastische colon hebben...Daar word ik behoorlijk geirriteerd van!![]()
Sorry mensen die echt wat hebben, daar hoor je me niet over.
(Mijn vriend is gezegend met de ziekte van crohn, misschien moeten al die miemelmensjes eens met hem praten).
Zo dat lucht op
Citaat:Sorry mensen die echt wat hebben, daar hoor je me niet over.
Fonnie schreef:Citaat:Sorry mensen die echt wat hebben, daar hoor je me niet over.
erger me dus wel aan mensjes die zelf dokteren en het dus denken te hebben, of die 1x bij de huisarts zijn geweest.
Maar dat heeft 'iedereen' hier natuurlijk en dus krijg ik waarschijnlijk nog meer kwade berichtjes, maar ik blijf er toch bij.
Verder lees ik dit topic niet meer want dat is alleen maar extra irritatie
Fonnie schreef:Citaat:Sorry mensen die echt wat hebben, daar hoor je me niet over.
erger me dus wel aan mensjes die zelf dokteren en het dus denken te hebben, of die 1x bij de huisarts zijn geweest.
Maar dat heeft 'iedereen' hier natuurlijk en dus krijg ik waarschijnlijk nog meer kwade berichtjes, maar ik blijf er toch bij.
Verder lees ik dit topic niet meer want dat is alleen maar extra irritatie