Zoals de titel het al zegt heb ik vreselijk veel last van krakende knieen... Met lopen e.d merk ik er niks van, maar zogauw ik door mij knieen zak kraakt het van alle kanten en het wordt steeds erger. Eerst hoorde je een ''knakje'' maar nu gaat het steeds harder... Iemand een idee waar het aan ligt??
ik ook , voornamelijk in de winter , heeft iets met de kou te maken volgens mij huisarts , maar zolang er geen last van heeft hoef ik niet langs te komen
ik heb er wel last van als ik wat vaker achter elkaar door mijn knieen ga maar niet echt vrselijke pijn misschien komt het bij mij ook omdat ik super vaak op mijn knieen zit...
Het doet bij mij ook niet echt pijn, maar dat geluid is zo vreselijk. Vooral als het steeds harder gaat, kan echt niet meer door mijn knieen zonder dat kraken... Eerst zat ik te denken aan een clacium tekort vraag me niet waarom...
Dat heb ik ook, ik moet vaak ook even bukken zodat ze knikken net zoals dat ik af en toe even mijn vingers moet knakken Volgens mij is het niets ernstigs
Het kraken wat je hoort komt door de lucht die er in zit dat dan verplaatst wordt. Niets om je zorgen over te maken (tenzij je er ook pijn bij hebt natuurlijk, dan is een bezoekje aan de dokter verstandig)
Heeft er iemand hier die die krakende knieen heeft, ook pijn aan?
Zo nee, dan hoeft niemand zich hier toch echt druk om te maken?
ik heb er indd geen last van, maar dat hoeft nog niet meteen te betekenen dat het niks is.. ik heb ook een kapotte kruisband waar ik ook geen last van heb .
Dan zal er aan die kruisband ook niet veel gedaan worden lijkt me, iets als dat dat geen klachten geeft, en je gaat er wel aan knutselen, dan kunnen er juist hele vervelende klachten ontstaan van het knutselen...