Mijn benen zijn ook ongelijk..
mijn rechterbeen is 7 mm korter, k heb een heel klein beetje platvoeten (wat volgens de HA geen probleem is) ... maar mijn bekken staat ook een beetje scheef, wat t effect van mn ongelijke benen versterkt..
overigens.. de HA heeft 10 minuten naar me staan kijken...en kwam tot de platvoet conclusie..
de fysio heeft zo'n 5 seconde gekeken en zei dat ik overduidelijk scheef stond..
ze wilde het nog niet oplossen met steunzolen, maar met spieroefeningen .. (al mn spieren in t gebied van mn heup/bekken zaten muurvast en er was heel veel spanning)..
alleen na de eerste sessie had ik ZO veel pijn gekregen dat ik niet meer terug gekomen ben .. ik weet t , slecht, maar ik was nog 1 keer terug geweest maar was toen een half uur te laat (ik dacht dat ik een half uur later afspraak had:P) en toen kon ik niet meer vragen of het nou wel zo goed was om met die oefeningen door te gaan..toen hebben we nog wel afgesproken dat ik zou bellen maar t was er een beetje bij ingeschoten..en nu durf/wil ik niet meer..
de klachten die t bij mij veroorzaakt is dat ik na het paardrijden nooit meer kon lopen omdat ik het gevoel had dat mn heup niet goed in de kom gehouden werd en er constant uitschoot..
alleen na die ene fysio afspraak was t na t paardrijden ZO erg dat ik de kantine bijna niet meer uit gekomen ben (ik kon gewoon niet meer opstaan,laat staan lopen), en de hele rest van de week heeft het ontzettend veel pijn gedaan.
dus mijn drempel om nu ooit nog voor dit probleem naar de fysio te gaan is nogal hoog ^^