Vandaag met school moesten we salto's springen, nou vind ik dat normaal erg leuk, maar vandaag dus even niet! Met salto's springen bedoel ik met zo'n klein trampolinetje en een dikke mat erachter.
Na een paar keer gesprongen te hebben neem ik een aanloop en ik spring eigenlijk veel te ver in de trampoline. Dat had ik zelf ook door, dus ik heb niet gedraaid. Maar omdat ik al afgezet had kreeg je nu een beetje een 'vliegtuig' effect. Geloof me, dat gaat allemaal erg snel als je eenmaal in de lucht bent. Ik kwam verkeerd neer, op m'n rechter schouder, je kon de 'knak' duidelijk horen.
We hebben het meteen gekoeld en ik ben naar de EHBO gegaan. Daar hoefde er geen foto's gemaakt te worden om te zeggen dat mijn sleutelbeen gebroken was. (de foto's zijn later trouwens wel gemaakt) Heel raar is dat om het zelf met je vinger te voelen dat het echt gebroken is, je voelt het echt goed. De mitella die ik nu om heb vind ik wel erg fijn, het bied mij veel steun. Verder unnen ze er niet zo veel aan doen, je kan het natuurlijk moedilijk gaan gipsen.
Wie heeft ook zijn sleutelbeen een keer gebroken, en wat deden jullie om de pijn een beetje te vermijden (behalve pijnstillers) En hoe deden jullie dat met slapen?