Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
putzy schreef:heb je je vriend hier al mee geconfronteerd?
ik zou eerlijk tegen hem zeggen dat je het niet fijn vind dat hij zomaar met haar afspreekt, omdat ze hem terug wil.
met praten kun je veel oplossen want de meeste conflicten ontstaan door miscommunicaties
fjordowner18 schreef:ik zou dit dus echt niet pakken EX vriendin moet EXit blijven vind ik !!!
mijn vriend heeft in onze relatie ook nog 1 of 2 keer zijn exvriendin gezien (zit in zijn vriendengroepje), maar toen ik er heisa over ging maken en hem ermee confronteerde dat ik dat niet wou heeft hijn het niet meer gedaan.
marlies85 schreef:Woow raar,ik kan er ook over meepraten.Mijn vriend ging zelfs nog op de koffie bij haar.Ze is zelfs in ons huis geweest.En we zouden samen een avondje uitwaaien op schevingen...werdt zij ook meegenomen.Ik kan dan mens niet luchten of zien.Maargoed, ze is echt compleet exit nadat ze mij met d'r (ex??)vriend met de dood heeft bedreigt.
Pierrot_An schreef:dan moet je maar eens vragen waarom ze een EX is... heeft toch een reden? Ik zou het niet pikken.. jij moet dus maar mee omdat ze anders met z'n tweeen gaan? Wat willen ze dan? Zijn ze zo goed bevriend? Ik zou zeker meegaan.. en desnoods dan op tafel gooien wat je wilt zeggen.. hoort zij het ook gelijk!
Kan ej vriend zich niet voorstellen dat dat voor jou niet leuk is?
MarcoBorsato schreef:Als jij je vriendje al niet vertrouwd dan snap ik niet waarom het je vriendje is.
En misschien is ze wel hartstikke aardig, is ze over hem heen en heeft ze echt interesse in jou. En niet alle exen hoeven van mij exit, ik en mijn vriend hebben alletwee leuke exen die we ook nog vaak zien. Het is denk ik maar net hoe open je voor iemand staat.
En nu ik dat van je vriendin lees heb ik helemaal zoiets van wat voor mensen heb je om je heen? Leuke vriend en leuke vriendin...
sharrie schreef:Hij word altijd boos, hij zei eerst dat die niet meer met haar ging afspreken om mij op mijn gemak te stellen.
Deed die dus achter mijn rug om en vind die het raar dat ik hem niet vertrouw
sharrie schreef:MarcoBorsato schreef:Als jij je vriendje al niet vertrouwd dan snap ik niet waarom het je vriendje is.
En misschien is ze wel hartstikke aardig, is ze over hem heen en heeft ze echt interesse in jou. En niet alle exen hoeven van mij exit, ik en mijn vriend hebben alletwee leuke exen die we ook nog vaak zien. Het is denk ik maar net hoe open je voor iemand staat.
En nu ik dat van je vriendin lees heb ik helemaal zoiets van wat voor mensen heb je om je heen? Leuke vriend en leuke vriendin...
Euhm zo'n leuk meisje is het niet
Zie haar dikwijls op het station en dan kijkt ze me boos aan ipv dat ze zich kwam voor stellen.
fjordowner18 schreef:ja ben ik helemaal met jou eens sharrie..
en ts als ik het zo lees, probeert ze je vriend gewoon af te pakken, en probeert ze door jou speciaal uit te nodigen net te doen of het foute allemaal bij jou ligt, het lijkt wel of ze gewoon zit te stoken...
MarcoBorsato schreef:fjordowner18 schreef:ja ben ik helemaal met jou eens sharrie..
en ts als ik het zo lees, probeert ze je vriend gewoon af te pakken, en probeert ze door jou speciaal uit te nodigen net te doen of het foute allemaal bij jou ligt, het lijkt wel of ze gewoon zit te stoken...
als dat zo is, en je vriendje gaat er gewoon op in, wat voor vent heb je dan?