exvriendin van vriend help

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sharrie

exvriendin van vriend help

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 15:03

Ja ik ga al heel lang met mijn vriend zo'n 15 maanden.
We hebben zaterdag etentje met zijn ex vriendin en de vriendengroep.
Het is beetje raar want vorige zomer stuurde ze smsjes van ik houd van je liefje enzo...
Ik weet niet of ze dat nu nog doet.
En ze spraken achter mijn rug om....
Kwam er op neer dat ze hem gewoon terug wou, want er stonden toen meer smsjes in zijn telefoon als van mij en dat waren er al veel
Dus ik vertrouw haar voor geen cent.
Maar nu wil ze me opeens leren kennen
Nja ik kan wel enig advies gebruiken of heeft ook iemand in deze situatie gezeten?

putzy

Re: exvriendin van vriend help

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 15:07

heb je je vriend hier al mee geconfronteerd?
ik zou eerlijk tegen hem zeggen dat je het niet fijn vind dat hij zomaar met haar afspreekt, omdat ze hem terug wil.

met praten kun je veel oplossen want de meeste conflicten ontstaan door miscommunicaties

sharrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 15:08

putzy schreef:
heb je je vriend hier al mee geconfronteerd?
ik zou eerlijk tegen hem zeggen dat je het niet fijn vind dat hij zomaar met haar afspreekt, omdat ze hem terug wil.

met praten kun je veel oplossen want de meeste conflicten ontstaan door miscommunicaties

Ja al vaak genoeg.
Hij word altijd boos, hij zei eerst dat die niet meer met haar ging afspreken om mij op mijn gemak te stellen.
Deed die dus achter mijn rug om en vind die het raar dat ik hem niet vertrouw Sigaar

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 15:16

ik zou dit dus echt niet pakken EX vriendin moet EXit blijven vind ik !!!

mijn vriend heeft in onze relatie ook nog 1 of 2 keer zijn exvriendin gezien (zit in zijn vriendengroepje), maar toen ik er heisa over ging maken en hem ermee confronteerde dat ik dat niet wou heeft hijn het niet meer gedaan.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 15:17

Nou ik zou ook eens goed met je vriend praten wat hij nou wil als hij niks meer met zn ex wil moet hij haar vertellen niet meer aldoor van die smsjes te sturen ik begrijp echt heel goed hoe jij je voelt

sharrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 15:19

fjordowner18 schreef:
ik zou dit dus echt niet pakken EX vriendin moet EXit blijven vind ik !!!

mijn vriend heeft in onze relatie ook nog 1 of 2 keer zijn exvriendin gezien (zit in zijn vriendengroepje), maar toen ik er heisa over ging maken en hem ermee confronteerde dat ik dat niet wou heeft hijn het niet meer gedaan.

Wat jammer dat ik dat nou niet voor elkaar krijg...
Hoe hard ik ook huil of schreeuw maargoed...

Ik ga zaterdag gewoon extreem lief doen en op me mooist erheen.

Tsjaa zij wil me leren kennen ik haar totaal niet, en als ik niet heen ging, gingen ze zonder mij afspreken...

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 15:21

ik kan er ook over meepraten.Mijn vriend ging zelfs nog op de koffie bij haar.Ze is zelfs in ons huis geweest.En we zouden samen een avondje uitwaaien op schevingen...werdt zij ook meegenomen.Ik kan dan mens niet luchten of zien.Maargoed, ze is echt compleet exit nadat ze mij met d'r (ex??)vriend met de dood heeft bedreigt.

Pierrot_An

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 15:23

dan moet je maar eens vragen waarom ze een EX is... heeft toch een reden? Ik zou het niet pikken.. jij moet dus maar mee omdat ze anders met z'n tweeen gaan? Wat willen ze dan? Zijn ze zo goed bevriend? Ik zou zeker meegaan.. en desnoods dan op tafel gooien wat je wilt zeggen.. hoort zij het ook gelijk!
Kan ej vriend zich niet voorstellen dat dat voor jou niet leuk is?

sharrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 15:23

marlies85 schreef:
ik kan er ook over meepraten.Mijn vriend ging zelfs nog op de koffie bij haar.Ze is zelfs in ons huis geweest.En we zouden samen een avondje uitwaaien op schevingen...werdt zij ook meegenomen.Ik kan dan mens niet luchten of zien.Maargoed, ze is echt compleet exit nadat ze mij met d'r (ex??)vriend met de dood heeft bedreigt.
Woow raar,
Was die exvriend jouw toemalige vriend?

Pierrot_An

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 15:25

verschrikkelijk.. zou er niks van moeten hebben.. zou ik ook gillend gek worden! haha.. zou geen leuk weekend scheveningen zijn!

sharrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 15:25

Pierrot_An schreef:
dan moet je maar eens vragen waarom ze een EX is... heeft toch een reden? Ik zou het niet pikken.. jij moet dus maar mee omdat ze anders met z'n tweeen gaan? Wat willen ze dan? Zijn ze zo goed bevriend? Ik zou zeker meegaan.. en desnoods dan op tafel gooien wat je wilt zeggen.. hoort zij het ook gelijk!
Kan ej vriend zich niet voorstellen dat dat voor jou niet leuk is?

Het was uit met haar toen had die weer met haar en toen werd die verliefd op mij en heeft die het met haar uitgemaakt.
Dit gaat dus de hele tijd onder het mom van vriendjes zijn.
Pff volgens mij is ze alleen maar van plan om te gaan stoken.

Hun gaan trouwens niet met zijn 2e met de hele vriendengroep.

tamara16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 15:26

dit had mijn vriend niet hoeven te proberen, had hem zeer zeker wel duidelijk gemaakt, mocht hij dit niet accepteren van mij dan was het bij mij exit, dan kun je hem gewoon niet vertrouwen.
een relatie moet bestaan uit wederzijds vertrouwen,
ik zou er nog maar even goed over nadenken, of je hier gelukkig van wordt, hij zal toch moeten veranderen wil hij jou vertrouwen terug zien te winnen, wil hij dat niet, dan lijkt het mij wel duidelijk.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 15:26

Oh heerlijk, jij en je vriend hebben wel een goeie relatie?
Want dan is het echt leuk Haha!
Jij hebt de man die zij wilt, haha beter kan toch niet. Doe gewoon aardig tegen iedereen, en extra lief tegen je vriend, niet overdrijven want dan moet niemand je dalijk meer Tong uitsteken
Zeg gewoon hoi en alles goed tegen die meid en meer niet, ze is een ex en ik vind ook dat je vriend wel rekening moet houden met de gevoelens die je toch krijgt als je een ex tegen komt.
Maar als jullie een goeie relatie hebben en elkaar begrijpen dan kan jij nog een leuke avond hebben Haha!

Zonder jou afspreken?????? Meid je moet wel wat eisen stellen, mijn vriend en ik gaan ook nog om met een ex van hem, maar daar mag ie dus mooi niet alleen naartoe.
Dat wil ik niet, hoezeer ik hem ook vertrouw.

sharrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 15:28

We hebben verder een hele leuk goede lieve relatie!
Alleen hij kan het verleden niet loslaten ofzo en helemaal niet als zij steeds contact probeert te zoeken met zijn vrienden en mijn vriend.

Het zat zo ze had met een vriendin van mij afgesproken hadden ze dit samen maar even bedacht terwijl die vriendin wist dat ik niks met die ex te maken wou hebben...
Zeer leuke vriendin...

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 15:30

nou ik zou het echt niet pikken en mijn vriend zou dus echt kunnen kiezen!
heb het al een keer meegemaakt met en ex van mij, dat hij zei nee nee, we zijn alleen hele goede vrienden enzo en vervolgens ging hij weer met haar naar bed, want ja het was zo verrtrouwd!??? Boos!

nee men huidige vriend hoeft er echt niet mee aan te komen dat hij met zen ex wil blijven omgaan, vind "normale" vriendinnen al erg....
en zeggen dan gaan we alleen, nou ik zou zeggen ga maar hoef je ook niet meer terug te komen Tong uitsteken

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 15:31

Als jij je vriendje al niet vertrouwd dan snap ik niet waarom het je vriendje is.

En misschien is ze wel hartstikke aardig, is ze over hem heen en heeft ze echt interesse in jou. En niet alle exen hoeven van mij exit, ik en mijn vriend hebben alletwee leuke exen die we ook nog vaak zien. Het is denk ik maar net hoe open je voor iemand staat.

En nu ik dat van je vriendin lees heb ik helemaal zoiets van wat voor mensen heb je om je heen? Leuke vriend en leuke vriendin...

Pierrot_An

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 15:32

maar als hij voor jou kiest heeft hij zijn ex toch niet nodig... moet doen waar jij je goed bij voelt... jij moet ermee leven... en met hem.. heb het er verder met hem over.. (of beide) ..

sharrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 15:33

MarcoBorsato schreef:
Als jij je vriendje al niet vertrouwd dan snap ik niet waarom het je vriendje is.

En misschien is ze wel hartstikke aardig, is ze over hem heen en heeft ze echt interesse in jou. En niet alle exen hoeven van mij exit, ik en mijn vriend hebben alletwee leuke exen die we ook nog vaak zien. Het is denk ik maar net hoe open je voor iemand staat.

En nu ik dat van je vriendin lees heb ik helemaal zoiets van wat voor mensen heb je om je heen? Leuke vriend en leuke vriendin...

Euhm zo'n leuk meisje is het niet Knipoog
Zie haar dikwijls op het station en dan kijkt ze me boos aan ipv dat ze zich kwam voor stellen.

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 15:38

sharrie schreef:
Hij word altijd boos, hij zei eerst dat die niet meer met haar ging afspreken om mij op mijn gemak te stellen.
Deed die dus achter mijn rug om en vind die het raar dat ik hem niet vertrouw Sigaar

Heb ook in zo'n situatie gezeten, zal je er niet mee vermoeien maar kan je vertellen dat de uitkomst nou niet geweldig was

Laten we het er op houden dat mijn intuitie goed zat, en moet ook eerlijk zeggen dat mijn intuitie me nog nooit in de steek heb gelaten.

Je kan gewoon heen gaan en kijken hoe het gaat, misschien eet je de soep heter dan dat ie opgendient wordt.
Maar ik heb ondertussen wel geleerd om op mijn intuitie te vertrouwen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 15:40

sharrie schreef:
MarcoBorsato schreef:

Euhm zo'n leuk meisje is het niet Knipoog
Zie haar dikwijls op het station en dan kijkt ze me boos aan ipv dat ze zich kwam voor stellen.

Misschien interpreteer je dat zo, maar is dat haar neutrale blik en ik snap wel dat ze niet zomaar op je af stapt. Maar als je er nu al met vooroordelen heen gaat kan ik je voorspellen dat het niet tof wordt.

sharrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 15:42

Sorry hoor maar als een ex smsjes naar je vriend stuurt ik houd van je liefje enzo...
Daar word je niet erg vrolijk van...
Het is dat die niet op haar inging anders had die zo vreemd kunnen gaan.

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 15:47

ja ben ik helemaal met jou eens sharrie..

en ts als ik het zo lees, probeert ze je vriend gewoon af te pakken, en probeert ze door jou speciaal uit te nodigen net te doen of het foute allemaal bij jou ligt, het lijkt wel of ze gewoon zit te stoken...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 15:48

fjordowner18 schreef:

en ts als ik het zo lees, probeert ze je vriend gewoon af te pakken, en probeert ze door jou speciaal uit te nodigen net te doen of het foute allemaal bij jou ligt, het lijkt wel of ze gewoon zit te stoken...

als dat zo is, en je vriendje gaat er gewoon op in, wat voor vent heb je dan?

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 15:51

dat vraag ik me ook af lievli, maar mannen zien dit vaak niet he, zo kan je ook denken.
de vriend van de ts denk dat zijn "ex" wel wil (gewoon vrienden), maar dat zijn vriendin hysterisch is (denk ik) en die ex versterkt het op deze manier waarschijnlijk denk de vriend van de ts dat ze zich aanstelt

sharrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 15:52

MarcoBorsato schreef:
fjordowner18 schreef:

als dat zo is, en je vriendje gaat er gewoon op in, wat voor vent heb je dan?

Mijn vriend kan toevallig heel moeilijk NEE zeggen.
En mannen zijn het zwakke geslacht Vingers aflikken en vrouwen zitten gewoon heel gemeen in elkaar
Mja ben benieuwd wat het zaterdag word.