kan pijn in je arm komen door gebroken arm?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

steeff2

kan pijn in je arm komen door gebroken arm?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 00:13

ik weet niet zeker of dit hier wel helemaal goed staat
maar ik had vandaag les en na een tijdje kreeg ik hele erge steken in mijn rechter arm. Dat kwam omdat mijn paardje nog niet ontspannen loopt en we nog veel ophoudingen moeten maken en af en toe wat meer spanning in mn armen is
ik heb dit nog nooit eerder gehad en toen dacht ik misschien kan het komen doordat ik 2 jaar geleden mijn rechterarm gebroken had. Zou dit er misschien wat mee te maken kunnen hebben?
nu is de pijn al wel weer over hoor, het was alleen aan het einde van de les, maar vroeg me gewoon af of het hier misschien van kan komen.

knooopje

Re: kan pijn in je arm komen door gebroken arm?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 01:49

hoi hoi
lijkt me sterk dat je nu nog last kan hebben van een oude armbreuk,tenminste ik heb er nog nooit last van gehad,ik denk dat je spierpijn in je arm hebt,doordat je mischien je arm verkrampt hebt tijdens het rijden.

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 01:53

Ik heb last van mijn oude breuk bij het rijden.
Mijn beide botten in mijn onderarm zijn gebroken geweest en over elkaar geschoten toen ik 12 was (paardrij ongeluk)
Nu ben ik 24 en als het slecht weer is (vooral onweer) of ik ben hard aan het trainen krijg ik een zeurderig stekende pijn op de plek van de breuken.
Weet niet of dat het geval bij jou is maar zou kunnen zijn.
Vaak spelen botbreuken op met slecht weer.

Maar wat Knooopje zegt zou ook goed kunnen

woofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 14:49

Succubi schreef:
Ik heb last van mijn oude breuk bij het rijden.
Mijn beide botten in mijn onderarm zijn gebroken geweest en over elkaar geschoten toen ik 12 was (paardrij ongeluk)
Nu ben ik 24 en als het slecht weer is (vooral onweer) of ik ben hard aan het trainen krijg ik een zeurderig stekende pijn op de plek van de breuken.
Weet niet of dat het geval bij jou is maar zou kunnen zijn.
Vaak spelen botbreuken op met slecht weer.

Maar wat Knooopje zegt zou ook goed kunnen

klopt helemaal!! ik was dertien toen ik mijn arm brak...ben nu 47.....en nog altijd voel ik het als er slecht weer op komst is......

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 16:34

Haha dank je! Daar gaat mijn hoop dat het ooit eens over zou gaan Huilen Haha!
Ik heb 2 botten in mijn pols, 2 in mijn arm en een groeischijf in mijn enkel gebroken en alleen die in mijn armen beginnen te zeuren met onweer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 16:40

Ja hoor, dat kan zeker. Ik heb eens een keiharde kopstoot gehad van een trekpaard, met als gevolg een enorm oog en op mijn oogkas was er iets beschadigd waardoor er littekenweefsel op is gekomen. Als ik hard bezig ben heb ik er soms last van, bij een weersomslag ook (raar maar waar).

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 16:44

het kan.
ik heb vorig jaar juni myn middenhandsbeentje gebroken, en als ik te veel druk op myn linkerhand heb, heb ik er ook nog steeds last van!

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 16:47

Ze zeggen dat er sneeuw aankomt, voelt ook altijd lekker bij botten die gebroken geweest zijn. Natuurlijk is een bot dat ooit gebroken is geweest nooit meer hetzelfde als voor de breuk, en kunnen er dus best wel bepaalde ervaringen aan blijven plakken die je voor de breuk niet had, zoals bijvoorbeeld slecht weer aanvoelen, of pijn bij intense belasting.
2 jaar na de breuk nog pijn hebben, kan gerust hoor, mijn enkel is verbrijzeld geweest, en doet nog heel regelmatig pijn, is toch al 14 jaar geleden.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 18:12

Oh dat kan zeker, ik heb 2 jaar geleden mijn enkel flink gebroken gehad en heb er ook nog wel eens last van. Vraag me ook af of dat ooit helemaal over gaat