Bij ons in de familie is het een familie ding. Mijn oma heeft het, mijn nicht heeft het en ik heb het.
Op beide hakken uitstekend bot.
Het is zomers een rot gezicht omdat het er altijd een beetje blauw/paard uit ziet.
Nu heb ik er over het algemeen nooit pijn aan gehad. 2 jaar geleden kocht ik een setje tommy hilfiger ballerina's van boter zacht leer. Ze zaten me als gegoten omdat de achterkant mooi mee vormde met mijn hak.
Nu liep ik het afgelopen jaar haar dag en nacht op die schoenen omdat ik steeds minder schoenen aan mijn voeten kan verdragen. Het lijkt of mijn hak of liever gezegt het uitstekende bot gevoeliger is geworden. Zodra ik wat hardere schoenen aan trek heb ik na een half uur vreselijk zere hakken.
Mijn oma is vroeger geopereerd aan haar hakken. Er is toen een stuk bot afgezaakt maar het hersteld is pijnlijk en duurde onwijs lang.
Ik heb nu tommy's op het internet besteld omdat ik verder geen schoenen meer aan kan.
Met laarzen heb ik er minder snel last van moet ik zeggen.
Ik zou voetmaat 37 moeten hebben in kwa cm (wat al klein is voor mijn lengte van 1,84) had altijd 38 vanwege die hakken. Maar tegenwoordig moet ik minstes 40 hebben.Probleem is dan alleen dat die schoenen slecht passen, te groot. De tommy's zijn wel maat 38 omdat die heel soepel zijn.
wie heeft hier ook last van of heeft misschien ook een operatie gehad en is het herstel wel goed gegaan.