Jemawi schreef:Even een schopje;
Ik ben behoorlijk aan het google-en geweest maar echt veel wijzer word ik niet. Misschien heeft hier iemand ervaring mee?
Ik heb 3 maanden geleden een aanrijding gehad, in de bebouwde kom is mijn auto van achter geraakt, omdat ik plotseling moest remmen voor mijn voorganger.
Het was niet eens zo'n harde klap, maar ik zit nu met klachten.
Pijn onder in mijn rug, -ischias/spit gerelateerd- pijn in mijn nek en ben ook erg moe. Mijn linkerhand slaapt ook steeds.
Weet iemand of er (in mijn geval dus) 3 maanden later ook whiplash klachten kunnen voorkomen? Of gaat dat meestal gelijk?
Ik ga a.s. woensdag op de foto.
@TS, sterkte. Hoe gaat er nu mee?
Ja, dat kan, ik ben 4 jaar geleden van mijn paard gevallen op mijn hoofd. Bij kwamen de whiplah klachten ook pas na drie maanden, alleen is bij mij na 4 jaar pas vastgesteld dat ik een whiplash heb. Ik loop bij een goede manueel therapeut die ook aan shiatsu en kwantumtouch doet. Het gaat stukje bij beetje beter, mijn geheugen word beter, mijn pijn word minder. Alleen gaat de boel wel snel weer vast zitten. dus ben er (nu nog) wekelijks te vinden..
Ik ben blij dat het bij mij nog te verhelpen/verlichten is. Van 24/7 pijn hebben, begint de pijn vaak na 5 dagen na de fysio.. Belangrijk is om naar je lichaam te luisteren. En dat vind ik persoonlijk best lastig, soms moet je leuke dingen laten. (En gezien ik nog maar 19 ben, is het soms erg lastig om die leuke dingen ook echt te laten, en soms vraag ik dus te veel van mijn lichaam)
Hoe gaat het nu met je TS?
Ik wens je in ieder geval veel succes