iemand ervaring met een overekte of strekte achillespees

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

appiesjappie

iemand ervaring met een overekte of strekte achillespees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-08 16:36

Nou ja ik nu dus wel maar ik ben 2 weken terug komen te vallen eigen 3 weken terug de eerste keer en 2 weken terug weer.. Nu moet ik naar fysio en heb ik dus een overrekte of strekte achilles pees. Ik heb er nog erg veel last van. iemand enige idee hoe lang dit nog gaat duren of iemand er ervairing mee heeft

DvdKloof

Re: iemand ervaring met een overekte of strekte achillespees

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 18:10

misschien eens steunzooltjes proberen?? bij een vriendin van mij werkt het erg goed!;)

edit; ff langs de podoloog

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-08 21:52

okay heeft zij dat ook gehad?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 21:59

Mijn man heeft dat, hij heeft speciaal aangemeten leren zooltjes via de podotherapeut en hij heeft er dus nu geen last meer van. Wel moet je altijd kijken of je de binnenzool uit je schoen kan halen om dat zooltje er in te kunnen leggen, alleen bij de wat betere en duurdere schoenen kan dat. Bristol schoenen bv zijn dus verleden tijd, maar van dat soort kwaliteit schoenen zal je het misschien wel hebben gekregen.

De meeste schoenen tegenwoordig hebben geen voetbed meer of te weinig en de leesten zijn allemaal standaard waardoor je voetproblemen kunt oplopen.

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 00:23

enige wat ik zou zeggen is rustig aan doen. heb regelmatig een achillespeesontsteking gehad, viel niks aan te doen, enige wat ik kon doen is rustig aan doen. Geen lange wandelingen maken, voorzichtig zijn met paardrijden, niet sporten.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-08 21:40

neej inderdaad ik wandel nu ook neit zoveel maar rij wel paard. Ga verder ook niet meer naar de sportschool het gaat gelukkig klein beejte beter. Maar blijft gevoelig