Kramp

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

bokkertjee

Kramp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-08 10:59

hallo bokkers,
vanmorgen om half 8 werd ik wakker met enórmé kramp, ik dacht ik ga even naar de W.C toe en de ontslating 'gleed' er gewoon uit.
daarna ging ik weer even op bed liggen en om half 11 kreeg ik weer even enorme kramp maar na een paar minuten was het over.

nu zit ik met het volgende:
ik moet vanmiddag naar mijn paardje toe (ik moest veel met haar gaan wandelen over de verharde weg van de veearts)
maar wat als ik ineens weer enorme kramp krijg?

hebben jullie tips?
ik heb verder nog niks genomen geen paracetemol o.i.d

bedankt voor het lezen

kensha

Re: Kramp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 11:02

Denk je het niet terug zal krijgen blijkbaar rol je niet/tot bijnna niet in je bed. Het rollen in bed voorkom je krampen krijgt op de punt van je wakker wordt. Gewoon ernaartoe gaan. Doe anders wat strekoefeningen.

bokkertjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-08 11:32

dus ik moet in beweging blijven:P??

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 11:36

Dat wat Kensha zegt heb ik nog nóóit van gehoord, dat je geen kramp krijgt doordat je rolt in bed... Ik zou eerder denken aan een buikgriepje. Als je ontlasting er zomaar 'uit glijd' is het waarschijnlijk ook wat dunner dan normaal, dus ehh.. zou je dan ook diarree krijgen van niet genoeg rollen in bed?
Ik zou zeggen, even kijken of je nu de komende uren nog veel last hebt, en anders gewoon lekker gaan. En als je darmen eenmaal leeg zijn komt er toch niks meer uit Knipoog