_Kimberley schreef:Ja, je kan iets dicht laten branden, zodat je er nooit meer last van hebt. Maar dat schijnt veel pijn te doen en niet altijd goed te gaan.
Een aantal jaar geleden had ik ook veel last last van bloedneuzen, soms wel 5 keer op een dag en dan meestal ook langer dan een half uur. Het gebeurde spontaan, zomaar uit het niets. Uiteindelijk naar de KNO arts, eerst nog wat allergietesten moeten ondergaan, maar dat was het niet. Daarna gingen ze verder zoeken en vonden een heel klein adertje dat de boosdoener weleens zou kunnen zijn. Dus dichtgebrand en het probleem was daarmee gelukkig opgelost. Tot 2 dagen geleden heb ik er nooit meer last van gehad. Nu heb ik alweer een paar dagen achter elkaar een bloedneus, maar heb ook griep en daar kan het ook mee te maken hebben.
Van het dichtbranden heb ik helemaal niks gevoeld hoor, dat stelt echt niet zoveel voor. Of het niet altijd goed gaat, zou ik niet weten. Als je er last van blijft houden, is het wel verstandig dat er verder onderzoek naar de oorzaak gedaan wordt. Ik weet uit ervaring dat het heel vervelend is om constant maar bloedneuzen te hebben. Succes ermee
.