Zijn jullie ook zo zielig als jullie ziek zijn?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Zijn jullie ook zo zielig als jullie ziek zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-08 13:02

Ik heb geluk, ik ben zelden ziek. Op mijn werk/onder vrienden krijgt iedereen de één na de ander de griep/verkoudheid/... en ik voel me kiplekker. Laatste keer bij de dokter was alweer dik jaar geleden en zo ben ik het gewend. Als ik al eens een pijntje heb, hou ik me vrij kranig meestal: rugpijn, verstopte neus, zelfs een nierontsteking: ik ga werken!

Maar sinds gisteren heb ik koppijn en een verstopte neus en wil ik alleen maar slapen. Je kent het: ik voel me mottig. En als er 1 iets is waar ik niet tegen kan is het koppijn... En dus voel ik me niet alleen ellendig, maar wil ik ook tegen iedereen zeuren hoe ellendig ik me wel voel... Clown Het is net alsof ik de zieligheid die andere mensen over ziekzijn tentoon spreiden gedurende een heel jaar compresseer in 1 dag Haha! Daarnet heb ik mijn eigen regel gebroken en heb ik een bruistablet genomen, met als gevolg dat ik me al heel wat beter voel (maar ik ga toch verstandig zijn en een dagje binnen blijven).
Anyway, mijn punt is: over het algemeen vind ik mezelf wel een taaie maar bij koppijn verander ik gewoon in een zeurkous. Nog zulke individuen hier?

(het lastige is trouwens dat er niemand thuis is vandaag en niemand zijn foon opneemt dus ik heb al 3 voicemails volgel*ld over hoe zielig ik vandaag wel niet ben Clown)

just_kiki

Re: Zijn jullie ook zo zielig als jullie ziek zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 13:07

Haha doe ik ook Clown dan blijf ik lekker liggen in bed, en dan ga ik echt om alles zeuren Tong uitsteken Lips are sealed . En dan elk halfuur zeggen: tss ik ben wel ziek hoor Clown
ik houw me trouwens ook altijd kranig Clown had eens een balk op me blote voet gekregen,ik had pijn, maar bleef gewoon kranig Tong uitsteken dus niet naar de dokter ofzo Dromen bleek achteraf me middenvoetbeentje gebroken geweest te zijn Clown Achja Vork

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 13:17

dat heb ik gelukkig nooit. als ik ziek ben dan slaap ik gewoon de hele dag en al die andere dagen ben ik niet ziek genoeg en probeer ik er het beste van te maken Haha!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-08 13:55

Nou hier is het alweer wat opgeklaard: na de bruistablet voel ik me eigenlijk weer kiplekker (dus zo heel ziek ben ik vast niet Nagelbijten / Gniffelen ) maar nu zit ik me dus te vervelen. Ik kan kiezen: of eens grondig poetsen en alles goed aan de kant maken (papierwerk vooral) of toch naar de paarden gaan. Mijn verstand zegt het eerste maar ik wil eigenlijk het tweede Lachen Eens zien wie straks wint Lachen

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 14:01

Ik hou er niet van om te gaan zeuren over dat ik ziek ben.. Het liefst look ik met koorts nog rond op school Clown . Alleen als ik me écht ellendig voel krijgt men het eens te horen en blijf ik thuis.
Tegen hoofdpijn kan ik ook niet. Het is vooral dat ik heel erg bot ga reageren als iedereen aan mijn hoofd zeurt op dat moment en daarom meld ik het dan eventjes, voor ze nog meer gaan zeuren..

Vork En ó wat heb ik ook een hekel aan pijnstillers ect. Het moet wel héél erg zijn, of als ik echt niet kan slapen en de volgende dag wat bijzonders heb (proefwerk oid) neem ik maar een pijnstiller, anders kan ik de volgende dag ook thuisblijven..
En de hele dag slapen als ik ziek ben kan ik ook niet, het liefst ben ik gewoon lekker bezig.. anders blijf ik me slecht voelen.

Iig beterschap Ach gut

Jennylicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 14:27

Ja ik wil ook altijd zielig gevonden als ik ziek ben, ben niet vaak ziek dus als ik dan een keer ziek ben moet ik wel even gebruik maken van mijn zielig/ziek zijn(A).

poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-08 14:40

Dat is het he. Gelukkig voel ik me ondertussen nog altijd beter dus het zielig zijn (en gsm-rekening de hoogte in jagen) is over... Nu ben ik eerder nukkig omdat ik mezelf opgelegd heb om binnen te blijven.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 15:56

Ik ben niet zo vaak ziek, maar als ik ziek ben dan zwelg ik ook in zelfmedelijden; dan wil ik het liefst dat iedereen voor me komt zorgen en medelijden met me heeft.
Als ze geen medelijden met me hebben, dan zorg ik wel dat ze dat krijgen Clown

poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-08 15:59

Ja echt e. En dan word ik eigenlijk ook nerveus van mezelf dat ik zo doe want het zit me niet in mijn aard eigenlijk.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 16:02

Nee, ik ben bijna nooit ziek. En als ik ziek ben, ben ik ook niet zielig. Ik zie mijn moeder alweer aankomen met al die medicijnen en troep. Huilen van het lachen

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 16:04

ik ben ook niet zielig
heb 3 kids dus koorts, spugen en weet ik veel gewoon doorgaan
moeders mogen niet ziek zijn he

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 16:05

Ik ben niet zielig, ik ben meestal gewoon kwaad Tong uitsteken
Mijn moeder maakt me een beetje zielig, omdat ze me ineens behandelt alsof ik lief ben Huilen van het lachen
Maar meestal ga ik gewoon naar school, naar de paarden, soms doe ik meer als ik ziek ben dan dat ik doe als ik me goed voel Clown

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 16:06

haha! neee moeders mogen niet ziek zijn Tong uitsteken
ik ben ook altijd vreselijk zielig als ik ziek ben!
nu trouwens ook, ik loop op krukken en heb in vanalles zin maar als ik me dan bedenk dat ik op mn krukken erheen moet...

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 17:44

Als ik eens echt ziek ben, dan ben ik juist het liefste gewoon alleen thuis. In bed met een pot thee en vooral veel slapen. Ik wil dan niet praten of verzorgd worden.
Pas als ik weer beter ben, roep ik hard hoe erg het allemaal was Haha!