Maar sinds gisteren heb ik koppijn en een verstopte neus en wil ik alleen maar slapen. Je kent het: ik voel me mottig. En als er 1 iets is waar ik niet tegen kan is het koppijn... En dus voel ik me niet alleen ellendig, maar wil ik ook tegen iedereen zeuren hoe ellendig ik me wel voel...
Het is net alsof ik de zieligheid die andere mensen over ziekzijn tentoon spreiden gedurende een heel jaar compresseer in 1 dag
Daarnet heb ik mijn eigen regel gebroken en heb ik een bruistablet genomen, met als gevolg dat ik me al heel wat beter voel (maar ik ga toch verstandig zijn en een dagje binnen blijven).Anyway, mijn punt is: over het algemeen vind ik mezelf wel een taaie maar bij koppijn verander ik gewoon in een zeurkous. Nog zulke individuen hier?
(het lastige is trouwens dat er niemand thuis is vandaag en niemand zijn foon opneemt dus ik heb al 3 voicemails volgel*ld over hoe zielig ik vandaag wel niet ben
)
. En dan elk halfuur zeggen: tss ik ben wel ziek hoor
bleek achteraf me middenvoetbeentje gebroken geweest te zijn
) maar nu zit ik me dus te vervelen. Ik kan kiezen: of eens grondig poetsen en alles goed aan de kant maken (papierwerk vooral) of toch naar de paarden gaan. Mijn verstand zegt het eerste maar ik wil eigenlijk het tweede
Eens zien wie straks wint