Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikenindi schreef:je kunt minder naar je verzorgpony... maar dat geeft misschien juist wel ontspanning.
koken, moet dat? weet niet hoe de situatie is, maar kun je niet minder vaak koken of makkelijkere gerechten maken als je merkt dat je te druk bent?
konijnen: kan niemand anders die af en toe voeren? kun je de ren niet laten staan? of een ren buiten maken en die laten staan?
ik probeer maar wat mee te denken hoor;)
Denise schreef:Kun je niet 1 dag in de week 'vrij' nemen en alleen maar doen waar je zin in hebt? Gewoon een dagje nergens aan denken, alleen maar naar je verzorgpaarden of gewoon de hele dag een boekje lezen, muziekje luisteren, misschien wel shoppen? Misschien ontspan je daarvan een beetje, gewoon even 1 dagje rust
Juul schreef:ikenindi schreef:je kunt minder naar je verzorgpony... maar dat geeft misschien juist wel ontspanning.
koken, moet dat? weet niet hoe de situatie is, maar kun je niet minder vaak koken of makkelijkere gerechten maken als je merkt dat je te druk bent?
konijnen: kan niemand anders die af en toe voeren? kun je de ren niet laten staan? of een ren buiten maken en die laten staan?
ik probeer maar wat mee te denken hoor;)
Buitenren gaan we in de zomer naar kijken. Konijntjes hebben m'n zus en ik gekregen op voorwaarde dat we ze zelf verzorgen, nu m'n zus uit huis is moet ik ze allebei doen. Koken moet omdat mijn moeder 2/3 keer per week werkt en m'n vader vertikt te koken en patat haalt, waar ik echt niet 3 keer per week trek in heb. Verzorgpony geeft idd rust en die ga ik ook gewoon niet minder doen.Ik zit dus eigenlijk een beetje vast.
Juul schreef:Ik ga elke dag naar school (MBO opleiding) en daarnaast 3 keer per week naar m'n verzorgpony. Ik kook 2/3 keer per week en maak 1 keer in de week het huis schoon. En elke dag binnenren opzetten, konijn erin, en konijnen voeren 2 x per dag. Verder werk ik nog niet, ben ik wel van plan maar weet niet of het slim is.. Wat ik nu doe kan ik niks van laten vallen.