Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marianr schreef:Ik geloof maar een paar uur (4 tot 6 uur geloof ik?). Hebben ze dat niet gezegd bij de opticiën? Toen ik mijn lenzen kreeg moest ik ze de eerste dag 4 uur, dag erna 6 uur, dag erna 8 uur etc. (iets in de richting) in. Ik mocht ze niet meteen de hele dag in. Het is wel even wennen he
Apollo schreef:Heeft de opticien jouw dat niet verteld? Normaal horen ze dat wel te vermelden.
Ik weet het niet meer precies hoe lang ik ze in mocht, volgens mij moest ik het opbouwen met; dag 1: 2 uur, dag2: 4 uur, dag3:6 uur, dag4: 8 uur. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen...En anders was het misschien wel achtereenvolgens: 3, 4, 6, 8 uur.
Apollo schreef:Heeft de opticien jouw dat niet verteld? Normaal horen ze dat wel te vermelden.
Ik weet het niet meer precies hoe lang ik ze in mocht, volgens mij moest ik het opbouwen met; dag 1: 2 uur, dag2: 4 uur, dag3: 6 uur, dag4: 8 uur. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen...
0ojannekeo0 schreef:Ook zachte lenzen moet je opbouwen met 2 uur per dag meer. Ik heb ze bij de opticien vandaan een week of 7 geleden en die vertelde dat mij.
quera schreef:marianr schreef:Het is wel even wennen he
ik heb totaal gen last ( nog niet * klopt af) alleen in het begin met indoen prkte het een beetje ( vreemd gevoel)
Lisa_vD schreef:Mijn harde lenzen moest ik idd met twee uur per dag opbouwen. Ben inmiddels overgestapt naar zachte en die mocht ik gelijk de hele dag inhouden, mits mijn ogen het toelieten.