Ik heb al bijna 3 weken buikpijn en na een week ben ik bij de dok geweest. Afgewacht, bloed getest, door naar eerste hulp, alles getest (echo van baarmoeder e.d.) en opnieuw gevoeld en bekeken. Uiteindelijk een week geleden dus pijnstillers gekregen van de invaller van de dokter en ik moest nog maar afwachten. Afgelopen dinsdag een echo laten maken van mijn onderbuik, maar hier was niets te zien. Ze weten dus wel dat het in mijn darmen zit, maar verder is er niets te zien. Nu heb ik dus uiteindelijk een afspraak bij de Maag Lever Darm arts in het ziekenhuis, maar dat kan nog wel drie weken duren... Hopelijk niet, maar ze konden me het nog niet vertellen.
Ik dus weer de dokter gebeld, want die pijnstillers waren op en ik kan niet zonder, dan heb ik de hele dag buikpijn, zodra ik iets eet duurt het uren voor het weer beter gaat. Mijn eigen dokter heeft dus donderdag voor het eerst zelf gekeken (hij was op vakantie geweest) en zegt nu dat ik een prikkelbare darm heb en maar veel vezels moet eten. Alles leuk en aardig, maar dat valt het zwaarst, dus doet het meeste pijn. Daarbij wil hij mij geen pijnstillers meer meegeven... Nu zit ik dus vanaf gisteravond weer met buikpijn, nu ook alweer en waarschijnlijk het hele weekend nog. Ik eet dan maar zo weinig mogelijk, maar ik vind mijn dokter nu niet lief... Ik heb dit ook tegen hem gezegd, maar hij zei dat hij me wel iets anders zou geven. Weet ik veel, dus ik dat opgehaald bij de apotheek, blijkt het laxeermiddel te zijn

Wat zouden jullie doen? Ik wil graag maandag bellen waar dit op slaat, waarom ik dit middel nu krijg, want het is niet eens pijnstiller en ik durf het ook niet te nemen omdat ik helemaal niet die klachten heb. Maar de vraag is of het gaat helpen en ik dan toch pijnstillers kan krijgen of niet. Ik probeer vezels te eten (brinta, brood probeer ik), maar het doet zoooooo pijn...