Wie ontbijt ook (bijna!) nooit?
Deel hier je ervaringen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jantine_ schreef:1 broodje maar???????? Ik eet er smiddags dan 3 of 4Ik ontbijt ook nietIk weet zelf dat het slecht is, maar kan inderdaad ook geen hap door m'n keel krijgen. Soms als ik wel honger heb eet ik m'n ontbijt op de fiets. 's Middags eet ik 1 broodje en 's avonds eet ik dan ook best veel.
Sheran schreef:n.a.v. het ik-kom-niet-aan-topic?
Ik kan 's ochtends vroeg haast nooit wat door mijn keel krijgen. Op de middelbare at ik altijd 's ochtends voor het weggaan (uurtje of 7) een cracker. Ik sta dan nog gewoon 'uit' zeg maar - ik ben een avondmens.
Nu ik studeer sta ik later op en kan ik gewoon om een uur of 10 ontbijten, wat wel goed gaat. Maar soms heb ik echt geen zin en dan eet ik gewoon niet. Maar ik probeer het altijd wel.
pintogirl schreef:Jantine_ schreef:1 broodje maar???????? Ik eet er smiddags dan 3 of 4Ik ontbijt ook nietIk weet zelf dat het slecht is, maar kan inderdaad ook geen hap door m'n keel krijgen. Soms als ik wel honger heb eet ik m'n ontbijt op de fiets. 's Middags eet ik 1 broodje en 's avonds eet ik dan ook best veel.
Jantine_ schreef:1 broodje maar???????? Ik eet er smiddags dan 3 of 4Ik ontbijt ook nietIk weet zelf dat het slecht is, maar kan inderdaad ook geen hap door m'n keel krijgen. Soms als ik wel honger heb eet ik m'n ontbijt op de fiets. 's Middags eet ik 1 broodje en 's avonds eet ik dan ook best veel.
Pikeur schreef:Ik eet alleen 's avonds een keer... op andere tijden heb ik er echt geen behoefte aan