Tjee ik heb delaatste tijd toch wel iets vreemds ik eet normaal ook ontbijt enz maar ben heel snel moe ik slaap ook genoeg maar zodra ik even buk wordt ik duizelig en als ik even bezig ben krijg ik zo'n zwakte gevoel alsof ik niet gegeten heb..en dan ben/wordt ik zo sloom dat ik nogte moe ben om iets te doen wel raar ben normaal lekker druk bezig en actief maar nu kan ik het gewoon niet opbrengen
lijkt me een geval van pfeiffer, had ik ook last van. Sterkte
Hoeft niet zo te zijn... Ik herken de klachten van de TS omdat ik die zelf ook heb. Heb ook bloedonderzoek laten doen maar ik heb geen Pheiffer. Ik ben dan dus ook weer naar de huisarts geweest en heb opnieuw bloed laten prikken, maar dit keer ook voor vitamine B12, kan ook zijn dat je daar een tekort aan hebt. Dus TS, gewoon even naar de huisarts gaan en bloed laten prikken, des te eerder weet je wat het is.
Komt me bekent voor, sommige dingen heel erg zelfs. bij mij was er toen traagwerkend scheeltklier uitgekomen, daar slik ik nu medicijnen voor maarja heb natuurlijk nog andere problemen maar ik heb er nog last van eigenlijk.. maar bij ieder mens is het anders. heel veel sterkte en laat je ff testen oke beter laat dan nooit
Ik heb dit ook gehad (misschien nu weer zelfs ) In eerste instantie dachten ze dat ik pfeiffer had, maar ik bleek bloedarmoede te hebben, dus daar krijg je pilletjes voor, helpt goed