pink slaapt al een week!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Milly_

pink slaapt al een week!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-08 23:31

Oké, vage titel en dom topic Clown
Maar bon, mijn pink (vinger dus) voelt al een week heel raar.
Een beetje het gevoel zoals je voet ofzo soms "slaapt" zoals we dat noemen(alleszinds wij belgen toch). Eigenlijk niet alleen mijn pink, maar ook van mijn pink tot aan mijn pols.
Ik heb er weinig gevoel in en het tintelt, en ik vind het zwaar irritant Clown
Volgens mij heeft het iets te maken met dat ik vorige week van de trap ben gevallen Bloos Koe
Sinds dien heb ik ook wat last van mijn heup en rug, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?

Jasmijn159

Re: pink slaapt al een week!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 23:35

Een zenuw zit klem misschien? Is ie ook gezwollen? Want dan zou ik eerder denken aan een bekneld of verstopt bloedvaatje ofzo. Zeg maar wat je rkijgt als je heel lang in het vliegtuig zit, van die dikke gevoelloze opgezwollen benen.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 23:35

ik zou naar de dokter gaan; het kan er heel goed iets mee te maken hebben!

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-08 23:38

nee, niets gezwollen. Ik denk idd ook zenuw klem ofzo, alleszinds het voelt niet alsof ie er gaat afsterven ofzo hoor Haha!
Naar de dokter gaan vind ik ook zo stom nee? Dokter, mijn vinger slaapt Clown

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 23:59

Clown

Ik heb ook wel eens zo een gevoel in mijn vingers als ik wakker word, met mijn hoofd op mijn hand heb geslapen.
Als je met je andere hand eraan voelt lijken ze heel dik, maar in de hand zelf zit geen gevoel in, geen warmte/kou en ook geen pijn en ze tintelen een beetje.
Als ik mijn hand dan even recht houd trek het gewoon weer weg, heerlijk gevoel, het bloed stroomt weer normaal er doorheen. Ik denk dat er bij jou idd een bloedvaatje is gaan knellen tijdens je val. Ik weet niet of het vanzelf over gaat, zou voor de zekerheid maar ff een afspraakje maken bij de HA, en dan gelijk voor de zekerheid je rug na laten kijken! Lachen

Jennylicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 17:26

Misschien even met je duim-wijs-en middelvinger van je andere hand je pink een beetje masseren? Dan houd je, je pink met je wijsvinger en middelvinger aan de achterkant vast en, masseert met de duim je pink. Misschien dat je pink 'slaapt' omdat er iets vast/knel zit, zo kun je het misschien los masseren.

Cynthiaaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 17:30

Ik zal toch wel naar de dokter gaan.. misschien sterft je vinger wel af.. dit gebeurt namelijk ook als je vinger slaapt.. Tong uitsteken

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 17:43

Tss, niet te gek doen joh. Ik heb dit gehad aan mijn grote teen. Zwaar irritant, maar de dokter deed er bij mij niets aan. Het is dan inderdaad een zenuwbaan die bekneld zit door zwelling oid. Dat moet dus gewoon vanzelf weer minder worden en ontknellen (of hoe je het noemt).

Je kunt misschien wel even bij de dokter vragen of je vinger/hand niet gebroken of gekneusd is. Dat is wel fijn om te weten, anders gaat het niet vanzelf over...

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 18:37

Milly_ schreef:
nee, niets gezwollen. Ik denk idd ook zenuw klem ofzo, alleszinds het voelt niet alsof ie er gaat afsterven ofzo hoor Haha!
Naar de dokter gaan vind ik ook zo stom nee? Dokter, mijn vinger slaapt Clown

Nou, zo stom is het niet. Mocht in het ergste geval in je rug iets beschadigd zijn, kan dat als symptoom tintelende vingers geven.
Ik wil je niet bang maken maar ik ken iemand die een volledig gebroken ruggewervel had en vrolijk doorliep. Gelukkig werd hij toch naar het ziekenhuis gestuurd waar het uit de foto bleek en hij kon 6 weken plat...

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 19:53

Klinkt als een zenuwbeknelling! Misschien wel het carpaal tunnelsyndroom. Een erg veel voorkomend syndroom waarbij je precies de klachten hebt die jij noemt.

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-08 20:42

euhm..dat zal ik maar even googelen Haha! Daarbij heb ik geen pijn hoor, dus zeker niets gekneusd ofzo. Mijn rug is ook al veel beter.
Mijn vinger voelt al iets beter, ik denk dat het al wat geminderd is, maar toch blijft het gevoel

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-08 20:54

dat carpaal tunnelsyndroom is het niet hoor. Dat zou pijn geven en dat heb ik totaal niet, ook loopt het niet tot in mijn arm, echt alleen in mijn hand.

LauraV93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 18:03

vreemd.. heb je je vinger al onder de koude kraan gehouden? werkt bij mij altijd wel.. zal je vast al geprobeerd hebben, maar toch ;p

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 18:07

Milly_ schreef:
dat carpaal tunnelsyndroom is het niet hoor. Dat zou pijn geven en dat heb ik totaal niet, ook loopt het niet tot in mijn arm, echt alleen in mijn hand.

Pijn hoeft niet perse hoor.. Ik heb ook het carpaal tunnelsyndroom, maar ook geen pijn.. Lachen