De knie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

De knie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 23:16

Ik ben vorige week over gaas gestruikeld en met mijn knie op de tegels gevallen, hard.
De volgende dag was het blauw en stijf, verder niet dik. Als ik er op druk voelt het sponzig, maar met lopen heb ik geen last.
Echter als ik met mijn rijbroek in de auto wil stappen, dan doet de druk van de rijbroek (als ik mijn been krom doe) verrekte zeer.

Ik denk dat het vocht is. Alles gaat goed, totdat ik met mijn knie ergens tegen aan kom. Ik liep per ongeluk net tegen een kunstof wasmand en ik stond zowat te gillen als een speenvarken.

Heeft iemand een soortgelijke ervaring? Bij vocht moet je toch rust houden??

marlies85

Re: De knie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 23:24

Als er vocht in de knie zit, moet je knie zo veel mogelijk hooghouden ( hoger als je heup) en zo nodig zwachtelen.Maar je geeft aan dat de knie verder niet dik is.Meestal als er vocht in je knie zit, is ie dik.Het kan zijn dat er een klein beetje vocht in zit.Mijn advies aan jou, doe 2 á 3 dagen echt rustig aan, en dus zwachtelen en hooghouden.Daarna weer voorzichtig gaan belasten.Als je dan nog zo veel pijn eraan hebt raad ik je maar 1 ding, en dat is je huisarts bellen.