Opeens niet meer tegen kip kunnen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chocopasta

Opeens niet meer tegen kip kunnen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-08 22:20

Ik heb altijd al kippenvlees gegeten en vind het heerlijk.
De enige vleessoort die ik op alle manieren lust Clown

Nou ben ik al een paar keer ontzettend misselijk wakker geworden 's nachts.
De eerste keer was na het eten van shoarma, met kippenvlees.
De tweede keer was na het eten van rotti, ook met kippenvlees.
De derde keer was na het eten van gourmet, waarbij ik ook bijna alleen kip (en varkenshaas) had gegeten.
De vierde keer, vannacht, was na het eten van wraps, met jawel, kippenvlees Clown

De eerste, tweede en vierde keer heb ik overgegeven 's nachts en kwam mijn avondeten er weer uit.
Vannacht (vierde keer) werd ik wakker en haalde ik op het nippertje de wc om over te geven. Als alles eruit is, is die hele misselijkheid weg en voel ik me alleen brak van het overgeven (man, wat kost dat een energie Bloos! ). Die derde keer was ik wel misselijk, maar minder dan die andere keren. Toen heb ik het ook een beetje genegeerd na wat te hebben liggen draaien in mijn bed. Ben toen weer in slaap gevallen.

Dit speelt echt sinds ongeveer 2 maanden.
Hoe kan dit??

[edit] wat ik me nu nog bedenk, die keer dat ik de misselijkheid negeerde had ik de dag erna wel diarree Clown
Laatst bijgewerkt door Chocopasta op 06-03-08 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt

eempiej

Re: Opeens niet meer tegen kip kunnen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 22:23

Ik zat is te denken aan niet gaar kippenvlees. Daar ben ik ook een keer heel erg ziek van geweest. Maar als je het vaker hebt is het wel een beetje vreemd. Ik zou het zo snel niet weten eigenlijk.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-08 22:25

Heb ik ook aan zitten denken, maar durf eigenlijk wel met alle zekerheid te zeggen dat m'n pa of ma daar goed genoeg op letten als ze koken.
Ze weten dat ik geen rauw vlees lust en sowieso, met kip letten ze daar heel goed op Lachen

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 22:27

Mijn moeder let daar ook altijd erg goed op. Misschien kun je het wel even zeggen en voor alle zekerheid de kip nog 5 min langer laten bakken.

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 22:27

Ik weet dat,als je een keer ziek geweest bent van mosselen of garnalen,je een soort antistof aanmaakt waardoor je iedere keer als je mosselen of garnalen eet,je weer ziek wordt.Misschien is dat met kip ook het geval?

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-08 22:32

Hm dat ga ik eens uitzoeken op Google, als ik erachter ben zal ik het laten weten! Lachen

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 22:37

miszlisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 22:39

ik heb het ook.. ooit van kip van de macdonalds super ziek gweest en sindsdien kan ik alleen tegen kip als het echt goed gaar is anders dan wordt ik ook heeeel ongelukkig haha!
moet je anders eens aan de dokter vragen, heb ik toen ook gedaan.