oeh, was het topic helemaal uit het oog verloren Evy, maar ja hier dan toch nog een reactie
maar in het kort 
ik ben op mijn 17de aan de pil gegaan om een cyclus op te wekken , dit is ook deels gelukt,
1ste stopweek, 2,5 week ongesteld 
dat vond ik dan weer net een beetje te veel van het goede
maar metr een jaar tijd was ook die cyclus weer pleitos, en werd ik ook met de pil niet meer ongesteld, toen ben ..pfoee, even denken 2004 in januarie met de pil gestopt
had een trombosebeen gehad in september 2002, en in januarie stopte ik met mijn bloedverdunners en de arts vond het wijzer om dan ook direct te stoppen met de pil
toen heb ik een anderhalf a 2 jaar geen cyclus gehad,
en tot april vorig jaar had ik een cyclus van 3 tot 10 maanden, dus heel af en toe een eisprong, maar echt zelden dus, en ook geen regelmaat
nu heb ik vorig jaar april een spiraaltje laten zetten omdat het risico op zwangerschap er toch is, ook al is het minimaal
en mijn vriend en ik willen nu nog geen kinderen , maar ja, sinds ik de mirena heb laten zetten , had ik een cyclus van 3 a 4 maanden
maar sinds oud op nieuw heb ik dus opeens een regelmatige cyclus
snap er geen hout van, maar ik gok bijna dat het door die mirena komt maar ik ben nu voor de derde keer aan de beurt dus zit ie op 31 dagen ...
maar komt er ook weer op neer dat als ik de mirena strakjes laat verwidjeren, dat die cyclus dus met dezelfde gang ook weer stopt, want momenteel kan hij dus hartstikke kunstmatig in stand gehouden worden denk ik zo maar door die spiraal,
ga er in ieder geval van uit dat als we strakjes voor ene kind willen gaan dat ook alles behalve vanzelf zal gaan